سوئد اعلام کرد که نتایج تحقیقات خود درباره انفجارهای رخ‌داده در خطوط لوله نورد استریم را در اختیار روسیه قرار نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
وزیر دادگستری ترکیه امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سوئد به هیچ خواسته ما برای استرداد تروریست‌ها پاسخ نداده است.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
در هفته گذشته از تاریخ ۷ مرداد تا ۱۱ مردادماه نماد‌های بسیاری مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به نتایج ۱۹ نماد که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نخست‌وزیر سوئد در قبال اهانت مکرر به قرآن کریم در این کشور مدعی دفاع از آزادی بیان شد!
سوئد در پاسخ به نامه مشترک عراق و سازمان همکاری اسلامی ادعا کرد که دولت این کشور از اقدامات اسلام‌هراسانه حمایت نمی‌کند.
سازمان مهاجرت سوئد اعلام کرد که مجوز اقامت هتاک به‌قرآن کریم را مورد بازنگری قرار می‌دهد.
نتایج نشان داد که تمرینات هوازی باعث بهبود مهارت‌های تفکر در مقایسه با تمرینات کششی و تقویتی می‌شود. هم افراد ۲۰ ساله و هم افراد مسن‌تر از انجام ورزش‌ها سود بردند، اما این افراد مسن‌تر بودند که بیشترین سود را کسب کردند.
به گفته انجمن آلزایمر انگلستان، نتایج ۱۱ مطالعه نشان داد که خطر ابتلاء به آلزایمر برای افراد میانسالی که به طور منظم ورزش می‌کردند تا ۴۵ درصد کاهش می‌یابد. همچنین از نظر علمی نشان داده شده است که افراد مسن از ورزش سود می‌برند که به بهبود حافظه و تفکر کمک می‌کند.
برآوردهای تحلیلگران مؤسسه رِفینیتیو نشان می‌دهد که در پی بحران بانکی آمریکا، احتمالاً سود هر سهم شش بانک بزرگ این کشور در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش یابد؛ بانک‌ها از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) شروع به گزارش نتایج می‌کنند.
نتایج نظرسنجی انجام شده در سوئد آشکارا نشان می دهد که اکثریت مردم این کشور خواستار ممنوعیت هتک حرمت به قرآن کریم و دیگر کتب مقدس هستند.
نتایج مطالعات بی شماری نشان می‌دهند که زنان دچار اضافه وزن یا چاق کمتر از همسالان لاغرتر خود دستمزد دریافت می‌کنند در حالی که تفاوت کمی در دستمزد بین مردان چاق و مردان در محدوده "طبیعی" تعریف شده پزشکی وجود دارد. استثنائاتی در این باره وجود دارد: یک مطالعه سوئدی نشان داد که مردان چاق کم‌تر حقوق می‌گرفتند، اما این موضوع درباره زنان چاق صدق نمی‌کرد.
افزایش سلامت جسمی و روانی کارکنان و همچنین افزایش سود شرکت‌ها از نتایج مهمی است که در این آزمایش به دست آمد
دانمارک، سوئد و آلمان می گویند نمی توانند مهلتی برای کاوش در انفجارهای نورد استریم تعیین کنند.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
در دهمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان تیم‌های اسپانیا، پرتغال، فرانسه، مجارستان، لهستان و سوئد پیروز شدند.
سوئد اعلام کرده که نتایج تحقیقات بر سر انفجار خطوط گاز نورداستریم را حتی با آلمان و دانمارک هم به اشتراک نخواهد گذاشت.
نخست‌وزیر سوئد گفت: نتایج انتخابات واضح است. من استعفای خود را اعلام می‌کنم و مهم این است که سوئد از دولت جدیدی برخوردار شود.
در جریان بازی‌های روز دوم بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، جدال هم گروهی‌های ایران به سود ژاپن تمام شد.
بر اساس نتایج رای گیری، سنای آمریکا با اکثریت آراء، پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را تصویب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ