ناتو ادعا کرده که مسکو ممکن است به عنوان بخشی از جنگ با اوکراین، کابل‌های زیردریایی انتقال داده‌های اطلاعاتی را خراب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس شورای امنیت روسیه به ناتو درباره هدف قرار دادن خاک روسیه هشدار داد.
وزارت خارجه چین با انتقاد از تلاش‌ها در راستای تضعیف نقش محوری اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه‌آن) در معماری همکاری منطقه شرق آسیا، به شدت به ناتو هشدار داد.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
معاون مرکز فرماندهی کل متفقینِ اروپا وابسته به ناتو نسبت به از دست رفتن نفوذ و جایگاه انگلیس در این ائتلاف نظامی هشدار داد.
رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
وزیر دفاع چین در سخنانی تاکید کرد که پکن به دنبال گفتگو است نه تقابل و طبیعی است که بین کشورها اختلاف وجود دارد. چین همچنین نسبت به اتحادهای مشابه ناتو در آسیا هشدار داد.
سخنگوی پارلمان اسلواکی به ناتو هشدار داد که برای الحاق سریع اوکراین به این ائتلاف نظامی، به کی‌یف امید واهی ندهد.
وزیر دفاع آلمان امروز در سخنانی مدعی شد که رزمایش ناتو در لهستان، هشدار روشنی به «پوتین» به شمار می آید!
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.
مارین لوپن در یک نشست در پارلمان کشورش تصریح کرد: "ارسال تدریجی تسلیحات جنگی احتمالا به معنی جنگی برای یک قرن خواهد بود. درگیر شدن تمام و کمال ناتو (در این جنگ) منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد."
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
دبیرکل پیشین ناتو خواهان این شد که برای جلوگیری از تکرار سناریوی اوکراین هر چه سریعتر به تایوان سلاح داده شود.
معاون وزیر خارجه روسیه به جامعه بین‌المللی هشدار داد که ناتو در حال توزیع گسترده تسلیحات دیجیتالی در اوکراین است.
رئیس جمهور فرانسه سناریوی پیوستن اوکراین به ناتو را بعید دانست و گفت که روسیه پیوستن اوکراین به ناتو را یک اقدام تقابلی تلقی خواهد کرد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه ضمن انتقاد از ناتو، درباره درگیری نظامی میان قدرت های اتمی در جهان، هشدار داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به هدف قرار دادن سامانه های پدافند پاتریوت در صورت اقدام ناتو برای ارسال آن به اوکراین هشدار داد.
وندیکتوف تاکید کرد: در هر صورت موضع روسیه بدون تغییر باقی می‌ماند، الحاق اوکراین به ناتو یا برخی اتحادهای دیگر که تحت نظارت آمریکا تشکیل شده برای ما غیر قابل قبول است.
رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
صدر اعظم آلمان درباره هرگونه رویارویی میان ناتو و روسیه هشدار داد.
وزیر خارجه مجارستان می‌گوید که جامعه بین‌الملل حالا باید تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کند که تشدید تنش بین مسکو و ناتو، به درگیری مستقیم نظامی منجر نشود.
معاون هیئت روسیه در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی«ان پی تی» درباره توجیه استفاده از سلاح هسته ای توسط کشورهای عضو ناتو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ