استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در جریان بازی امشب با والنسیا به خاطر سیلی زدن به بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
تعدادی از نمایندگان مجلس مکزیک و همچنین یک نماینده از پارلمان ارمنستان روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند. این نمایندگان خارجی مورد استقبال نمایندگان در مجلس قرا گرفتند.
ژوزه مورایس طی یک هفته با تساوی مقابل ملوان به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
دو ضربه آرمین سهرابیان و وسلی گومز آه و افسوس اعضای تیم فوتبال گل‌گهر را در ورزشگاه دستگردی اکباتان به آسمان برد.
آگهی جالب چند نمونه از قیمت ملک در تهران منتشر شده در صفحه نیازمندی‌های روزنامه اطلاعات ۱۹ فروردین ۱۳۶۲ را ببینید، از جمله زمین در عباس آباد: متری ۶۵ تومان و خانه در خیابان بهار: ۱۷۰ متری، ۸۰ هزار تومان.
یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
شکیرا با آهنگی که چند وقت قبل منتشر کرد رکورد‌های زیادی را شکست.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
کریستیانو رونالدو و نامزدش برای صرف یک شام عاشقانه به رستورانی تاریخی در شهر ریاض عربستان رفتند.
در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و تراکتور یک درگیری عجیب میان اعضای دو تیم پیش آمد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
لیونل مسی طبق معمول هر سال، پستی را به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
کریستیانو در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد، اما بار‌ها اعلام کرده به‌خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است. او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند.
رامین رضاییان بعد از گلزنی در جام‌جهانی پستی منتشر کرد که بعد از چند دقیقه آن را پاک کرد!
رحمتی در دیدار برابر استقللال در ده دقیقه پایانی بازی با اخراج شریفات لحظات سختی را سپری کرد.
سرمربی ذوب‌آهن امیدوار است تیمش در مقابل گل‌گهر شکست مقابل استقلال را جبران کند.
حضور هواداران شهرداری و چند نفر از اعضای نیمکت شهرداری آستارا باعث ورود نیروی انتظامی نیز شد و داور نیز به یکی از اعضای نیمکت این تیم کارت قرمز نشان داد تا قائله را بخواباند
با افشای مجموع ارقام قرارداد پرسپولیس و استقلال مشخص شد که این دو تیم با هزینه 600 میلیاردی پای به فصل جدید لیگ برتر خواهند گذاشت.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
طبق اعلام نشریه بنکر، بانک پاسارگاد پس از گذشت شانزده سال از تأسیس خود برای هفتمین بار موفق به کسب ‌عنوان "بانک برتر اسلامی ایران" در سال 2022 شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ