اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی در واکنش به نقدها می‌گوید خودش هم به تیم ملی نقد دارد اما حرف‌های احساسی را قبول نمی‌کند.
ویکتور لکحل، بازیکن تیم ملی الجزایر، از هواداران فوتبال کشورش درخواست کرد به تصمیم او برای انتقال به لیگ قطر احترام بگذارند.
«تیم لتس»، راننده اوبر، ۳ سال پیش وقتی فهمید «ویلیام سیمی‌یل»، مسافرش، تحت درمان دیالیز است و به کلیه نیاز دارد، فورا داوطلب اهدا کلیه به او شد.
کشمکش‌های اریکا با خود و اطرافیانش از دوران کودکی آغاز شد. ۵ ساله بود که احساس کرد با بقیه فرق دارد و در ۷ سالگی فهمید که پسر بودنش مشکل بزرگ او است. به گفته‌ی اریکا، وقتی در آینه به خود نگاه می‌کرد میل شدیدی به دختر شدن در خود احساس می‌کرد.
این ویدیو زمانی فیلمبرداری شد که موشک محموله دو ماهواره مخابراتی خود را برای شرکت «SES» لوکزامبورگ به مدار «Geosynchronous Transfer Orbit» یا به اختصار «GTO» می‌برد. از این نکته می‌توان فهمید احتمالاً در ویدیو، زمین را از ارتفاعی در حدود ۳۵۷۰۰ کیلومتری از سطح مشاهده می‌کنیم.
خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
سای جمهوری و نخست‌وزیرها، جاه‌طلبی و میل به باقی‌ماندن در قدرت کار را به جایی می‌رساند که آن‌ها از واگذاری داوطلبانه قدرت سر باز می‌زنند.» کالینسون در تحلیل خود جاسیندا آردرن را به جرج واشنگتن تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «درست مانند امروز آردرن، جرج واشنگتن رییس‌جمهور ایالات متحده فهمید که در یک دموکراسی، سخت‌ترین کار به دست آوردن قدرت نیست بلکه دانستن زمان واگذاری آن است.»
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
علی البلیهی در مصاحبه ای با روزنامه الریاضیة، راز درگیری خود با لیونل مسی را فاش کرد.
مدافع آرژانتینی لیون از تجربه هیجان انگیز خود پیش از شروع فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
روایت سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه از خیس کردن نظامی آمریکایی وقتی فهمید مقابلش یک پاسدار ایستاده را ببینید.
متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
متهم گفت: پدرم خیلی مادرم را اذیت می‌کرد اختلاف زیادی با هم داشتند. اصلاً به مادرم توجهی نداشت و رفتار او هر روز سرد‌تر می‌شد، برای یافتن علت این رفتار او را تحت نظر قرار دادم و متوجه شدم پدرم بی‌خبر از ما، زنی را موقت به عقد خود درآورده است. از این ماجرا خیلی ناراحت شدم و عصبانیتم زمانی بیشتر شد که فهمیدم پدرم می‌خواهد مادرم را پس از سال‌ها زندگی طلاق بدهد. مادرم نیز بشدت از این موضوع ناراحت بود.
ستاره گفت: رسول مثل من قبلاً ازدواج کرده بود. او بچه داشت و همسرش را طلاق داده بود، وقتی با هم ازدواج کردیم گفت همسر سابقش هم ازدواج کرده است و قول داد مراقب من و دخترم باشد. دو سال بعد فهمیدم با همسر اولش رابطه دارد.
ساندرو تونالی، ستاره جوان روسونری، در مورد دلایل قهرمانی این تیم در سال گذشته صحبت کرده است.
گابریل ژسوس، مهاجم جوان آرسنال، خودش را بابت تساوی دیروز این تیم در خانه ساوتهمپتون مقصر می داند.
زن ۳۷ ساله‌ گفت: وقتی فهمیدم که ابوذر از چند ماه قبل سوزان را به عقد موقت خودش درآورده است. گویی آسمان بر سرم فرو ریخت و نفرت همه وجودم را فرا گرفت با خشم و عصبانیت با ابوذر به مشاجره پرداختم و سپس به حالت قهر منزلم را ترک کردم و به همراه دخترم به خانه پدرم بازگشتم تا شاید همسرم به خودش بیاید و از سوزان جدا شود، اما او هیچ گاه زیر بار خواسته من نرفت و ادعا می‌کرد «سوزان به خاطر من از همسرش طلاق گرفته است و من نمی‌توانم در این شرایط او را طلاق بدهم!»
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟ می‌دانید فلسفه این نام‌گذاری را؟ چطور دانش‌آموزان سال ۵۷ می‌فهمیدند، اما سال ۱۴۰۱ نمی‌فهمند؟ یعنی نظام تربیتی شاه آدم فهمیده پرورش می‌داد و ما...؟
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ