اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در پی اس جی نتوانست روند خوبی را داشته باشد. فوق ستاره آرژانتینی با این امید راهی پاریس شد تا پنجمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند اما نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و با انتقادهای زیادی از جانب هواداران مواجه شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال تورنمنت کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمانی تورنمنتی شد که انتقادات زیادی پیرامون آن مطرح شده بود.
با وجود تمرکز روزنامه های پرتغال روی قهرمانی بنفیکا، اما مهدی طارمی با کسب عنوان آقای گلی، صفحات زیادی از جراید این کشور را به خود اختصاص داد.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
دروازه‌بان های استقلال با انگیزه زیاد کار خود را در تمرینات جلو می‌برند و امیدوار به قهرمانی در جام حذفی هستند.
ملی پوش تنیس روی میز نسبت به مصدومیت خود در مسابقات قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
شهردار تهران اضافه کرد: من هیچ‌جا نرفتم! من که به خودم رحم نمی‌کنم به این‌ها رحم می‌کنم؟ ۱۲ سال نماینده مجلس بودم، تنها ۵ سفر خارجی رفتم! نباید کلی حرف بزنید، خیلی بد است! واضح بگوید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ هر چه بگویید یک چیزی در آستین ما پیدا می‌شود، زیاد سربه سر ما نذارید!
یاسین سلمانی پس از آن مصدومیت بدهنگام که در اوج دوران آمادگی برایش پیش آمد، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد.
کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد با کنایه تاکید‌ کرد که همواره پشت سر افراد موفق حرف زیاد است.
تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایطی با برتری برابر قطر به پایان برد که شاگردان مهاجم سابق تیم ملی ایران موقعیت های زیادی را از دست دادند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
ریکاردو ساپینتو با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.
آرژانتین قهرمانی خود در جام جهانی 2022 قطر را تا حد زیادی مدیون سنگربان خود امیلیانو مارتینز و بازی‌های ذهنی او است.
بازیکنان آلبی سلسته و به ویژه دروازه بان این تیم با مسخره کردن فرانسوی ها، قهرمانی خود را در رختکن جشن گرفتند.
شطرنج‌باز مشهور پیشین روسیه و سیاستمدار کنونی از فاصله زیاد قهرمان کنونی شطرنج جهان با خود خبر داد.
مصرف زیاد چای سیاه و سبز یا سایر نوشیدنی‌های کافئین دار می‌تواند وابستگی روانی ایجاد کند؛ بنابراین لازم است به برخی اقدامات احتیاطی و هشدار‌های ویژه در این زمینه توجه کرد
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، دقایقی پیش فهرست مورد نظر خود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به نایب قهرمانی جام ملت های آسیا بسنده کرد که سرمربی این تیم طی روزهای اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
قهرمان وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان از برنامه‌های خود برای حضور در تیم ملی گفت و اینکه انگیزه زیادی دارد تا حقش را بگیرد.
سرمربی گل‌گهر سیرجان انگیزه زیادی دارد تا در فصل جاری ششمین جام قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر را بالای سر ببرد.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ