این ویدیو زمانی فیلمبرداری شد که موشک محموله دو ماهواره مخابراتی خود را برای شرکت «SES» لوکزامبورگ به مدار «Geosynchronous Transfer Orbit» یا به اختصار «GTO» می‌برد. از این نکته می‌توان فهمید احتمالاً در ویدیو، زمین را از ارتفاعی در حدود ۳۵۷۰۰ کیلومتری از سطح مشاهده می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید لحظه تولد مارهای پیتون و بیرون آمدن شان از تخم را مشاهده کنید.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید عملیات برداشت خرما را با یک دستگاه تکان دهنده مدرن مشاهده کنید.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، برای آخرین بار در ورزشگاه آنفیلد حضور پیدا کرد.
پس از تمیز کردن کف پای گربه دستمال در زیر میکروسکوب نشان از موجودات بسیار ریزی که با چشم دیده نمی‌شوند می‌دهد.
در حین زایمان، گورخر ماده به دلیل دردهای شدید زایمان ناگهان بیهوش می‌شود، و گورخر نر سعی می‌کند مادر را احیا کند تا اجازه ندهد او و فرزند داخل شکمش از دست بروند. خوشبختانه مادر به هوش آمده و پدر با کمک فوق العاده به او در طول مبارزه خود کمک می‌کند تا مادر نوزاد را به دنیا بیاورد. منبع: خبرفوری
مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند.
ویدیویی حیرت‌انگیز از قدرت بسیار بالای موتور جت را در این خبر مشاهده می‌کنید.
یک پوشه جدید در دسکتاپ ایجاد می‌کنیم و به جای نام از ترکیب "Alt + ۲۵۵" استفاده می‌کنیم. روی پوشه RMB - "Properties" - "Settings" - "Change Icon" کلیک کنید، به جای آیکون از یک آیکون شفاف نامریی استفاده کنید.
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
ویدیویی از تقلید صدای جالب توسط یک سار اروپایی در یکی از شبکه های اجتماعی به ویدیویی داغ تبدیل شده است. در این ویدیو این پرنده به شکلی فوق العاده صدای صوت صاحب خود را تقلید می کند. منبع: خبرفوری
آرات حسینی، نامی است که این روزها در فضای مجازی زیاد می‌شنویم و اخبار مختلفی درباره آن می‌خوانیم. در این ویدیو کامنت ناگفته‌هایی از زندگی آرات حسینی را ببینید. از این که چگونه لقب کودک شگفت انگیز را گرفت، چگونه به لیورپول راه پیدا کرد و در نهایت سر از سپاهان در آورد و ... منبع: خبرفوری
در ادامه ویدیویی از قدرت و توانمندی بوئینگ ۷۴۷ مشاهده می‌کنید.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
ویدیویی از توانایی یک پرنده در تشخیص رنگ‌ها در فضای مجازی،واکنش‌های زیادی داشته است.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
ویدیویی از ستون چرخان با مقیاس زلزله که در مسجد مرکز کامی کشور ترکیه واقع شده است را ببینید. آن‌ها که در اصل توسط معمار عثمانی میمار سینان (۱۴۹۰-۱۵۸۸) طراحی شده اند، قادر به تشخیص تغییر شکل‌های سازه پس از زلزله هستند.
ویدیویی جالب از لحظه فرود متفاوت هواپیما روی باند فرودگاه از زاویه پشت را ببینید.
بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، یکی از بهترین گل‌های فصل لیگ استرالیا را به ثمر رساند.
صفحه فارسی AFC با انتشار ویدیویی از بیرانوند نوشت: کارهای شگفت‌انگیز از دروازه‌بان شگفت‌انگیز.
در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شگفتی دیگری رقم خورد و مراکش موفق شد پرتغال را شکست دهد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
ویدئویی جالب توجه از فعالیت یک قلب پیش از پیوند زدن به بدن یک فرد نیازمند منتشر شده است.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ