بهروز عطایی در واکنش به نقدها می‌گوید خودش هم به تیم ملی نقد دارد اما حرف‌های احساسی را قبول نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل روسیه نیز تن به شکست داد.
هدایت ممبینی اعلام کرد فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی مذاکرات خود را با هشت کشور آغاز کرده است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‎ها سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.
اللهیار صیادمنش امشب مراسم ازدواج خود را برگزار می کند و در تورنمنت کافا نیز تیم ملی را همراهی نمی کند.
پس از معرفی «هاکان دمیر» به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ، اعضای کادر فنی این تیم هم معرفی شدند.
سرمربی تیم ملی ترکیب مورد نظر خود برای جدال دوستانه با تیم امید را اعلام کرد.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.
حسین فرکی که در میان گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم ملی قرار داشت، با انتشار نامه‌ای انصراف خود را از سرمربیگری ایران اعلام کرد.
در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حمایت‌ها را برای روزی که ملی پوشان وارد دهکده المپیک و یا بازی‌های آسیایی می‌شوند نگذاریم تا از آنها انتظار مدال هم داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان داد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با اتحاد و انسجام توانست مقابل ولز به پیروزی برسد و قطعا اتحاد و غیرت ملی خود را مقابل تیم ملی آمریکا هم نشان می‌دهد.
کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی‌روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می‌شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.
در فاصله ۱۲ روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی، ملی‌پوشان فوتبال ایران به تمرینات آماده‌سازی خود ادامه دادند.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با متحمل شدن سومین شکست متوالی به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با متحمل شدن سومین شکست متوالی به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
مدیرعامل باشگاه فولاد مخالفت صریح و رسمی خود را با جدایی جواد نکونام و رفتنش به تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا معتقد است که اگر ده بار دیگر با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود.
تا این لحظه هیچ‌کدام از ملی‌پوشان در صفحات شخصی خود واکنشی به تغییرات تیم ملی نشان نداده‌اند.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ