ویکتور لکحل، بازیکن تیم ملی الجزایر، از هواداران فوتبال کشورش درخواست کرد به تصمیم او برای انتقال به لیگ قطر احترام بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال دیشب بازهم از بازیکن خودی ضربه خورد و دروازه اش توسط سرخیو آریباس باز شد. محصول آکادمی باشگاه مادریدی پس از گلزنی حس و حال عجیبی داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال با شور و هیجان خاصی در خصوص رویاهای خود با ایران به صحبت پرداخت.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
دختر فریب خورده می‌‌گوید: نوبت من که شد اول پول خواست بعد گفت بگو مشکلت چیست، تا مشکلم را گفتم یک کتاب کهنه بازکرد و گفت طلسمی در بخت تو می‌بینم که فقط با صیغه موقت حل می‌شود، بعد هم گفت اگر این طلسم از تو به آن مرد وارد شود من گناه کرده‌ام برای همین بهتر است صیغه خودم شوی..
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
کشور‌های عربی از جمله امارات، قطر، عربستان، کویت، سلطان نشین عمان و بحرین از اتباع خود خواسته اند تا از سفر به تانزانیا و گینه استوایی خودداری کنند.
بعد از آنکه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما به خواسته خودش در جام جهانی قطر اردوی خروس‌ها را ترک کرد مهاجم فرانسوی واکنش تندی نشان داد و دشان را به دروغگویی متهم کرد.
گفتم: «آقا این سبیل‌ها را نگه دار». آن زمان یک سلفی از خودم گرفتم، همان که آبان امسال در فضای مجازی منتشر کردم. همه این عکس را دیدند؛ برخی از نمایندگان مجلس، دولتی‌ها، علما، رفقا و طیف‌های مختلف با من تماس گرفتند که این چه قیافه‌ای است از خودت درست کرده‌ای؟ می‌دانید چه پاسخی دادم؟ گفتم این عکس را کجا دیدید؟ عمدتاً در واتس‌آپ و اینستاگرامی که فیلتر است، دیده بودند. گفتم هدفم از انتشار این عکس همین پاسخی بود که دادید؛ خواستم بگویم فیلتر کردن‌تان به درد خودتان می‌خورد.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
متهم به جایگاه رفت و گفت: مقتول از برادر به من نزدیک‌تر بود. شب حادثه در خانه تنها بودم به همین خاطر به او زنگ زدم و خواستم به خانه‌ام بیاید. اما آن شب آنقدر مشروب خوردم که از حالت طبیعی خارج شدم. هنوز هم به خاطر ندارم که سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم فقط وقتی به خودم آمدم دیدم او را با چاقو زده‌ام.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
سرمربی تیم ملی تکواندوی امید ایران، با بیان اینکه نتایج او طی ماه‌های گذشته بهتر از مقانلو بوده است، گفت: خودم از هادی ساعی خواستم تا به مقانلو فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را بدهد تا ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می کند.
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته است تا هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند.
باشگاه پرسپولیس قصد داشت طبق خواسته کادر فنی این تیم برنامه سفر به دب امارات را فراهم کند، اما اردوی خارجی این تیم در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لغو شد تا اعضای تیم همچنان در تهران تمرینات خود را دنبال کنند.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، از پست فعلی خود در ترکیب این تیم رضایت چندانی ندارد.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این‌روز‌ها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمعات هیچ ربطی به ما ندارد و نه از طرف ما بوده و نه خودم و نه خانواده‌ام به این کار‌ها راضی نیستیم.
مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه جدید خود گفت که از لیونل مسی درخواست کرده تا سال 2025 به فوتبالش در این باشگاه ادامه بدهد.
امیر قطر، ایران را کشور بسیار مهمی برای کشور خود دانست و از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواست که با تهران وارد گفتگو شوند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از بازیکنان خودم ناراضی هستم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ