خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که فقط از گلزنی برای یک نفر لذت می برد.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
مدل بازی استقلال در فصل جاری یک تغییر جالب به نسبت فصل گذشته داشته است. بازی با یک هافبک تدافعی.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
بازیکن تازه وارد فولاد امیدوار است هرچه سریع تر به فرم ایده آل خود در این تیم دست پیدا کند.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ