فعال سیاسی نوشت: یادمان باشد، سعید جلیلی در اوج بحران ۸۸، دبیر شورایعالی امنیت ملی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات دربی 101 واکنش نشان داد.
سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دربی گفت: اصلا از قضاوت داور راضی نیستم چرا که به سود پرسپولیس گرفت.
رضا کرمانشاهی می‌گوید کمیته داوران باید هرچه زودتر تیم داوری دربی پایتخت را معرفی کند.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
پاکو خمس با اظهارات کنایه‎‌آمیز و دور از انتظار آتش دوئل حساس مقابل پرسپولیس را برافروخت.
باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
قضاوت بیژن حیدری اگرچه در حد فینال جام جهانی پربرخورد و چالش‌برانگیز بود اما با عملکرد درخشان تیم داوری، بی دردسر به پایان رسید.
نکته داوری: چرا سون هیونگ مین ستاره تاتنهام در بازی دیشب تیمش فولام اخراج نشد؟
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
شیمون مارسینیاک، داور دیدار امشب آرژانتین و استرالیا، داوری است که آرژانتینی‌ها از او خاطره خوبی ندارند.
هواداران کانادا با عصبانیت شدید از قضاوت جانی سیکازوه، اعتقاد دارند یک خطای پنالتی برای تیمشان اعلام نشده است.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش در شهر خود مظلوم واقع شده و اظهارات تندی علیه ناظر داوری داشت.
رضا درویش می‌گوید قرار است پرونده بازی تراکتور دوباره بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ