تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست منچستریونایتد مقابل رکسهام با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم گفت بازیکنان یونایتد در این مسابقه او را ناامید کرده‌اند.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، به شدت از عملکرد بازیکنان تیم ملی کشورش و خصوصا ویرژیل فن دایک و فرانکی دی‌یونگ انتقاد کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی، پس از پایان بازی برابر منچستریونایتد به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراحت بود.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
کریستوفر گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از باخت امشب به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پراخت.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر سویا انتقاد کرد.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم و رفتارهای سرمربی استقلال گفت: این تیم در دیدار با مس مشکلات زیادی داشت که باید برطرف شود.
مدافع تیم ملی در جام جهانی 2014، انتقاداتی را نسبت به عملکرد بازیکنان تیم ملی در قطر بیان کرد.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
علی رغم پیروزی دختران والیبالیست پیکان در برابر ذوب آهن، در پایان ای دیدار حساس، نیلوفر رشیدی از عملکرد شاگردانش در این مسابقه انتقاد کرد. (عکس یک)
آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امشب مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد. عملکرد توپچی‌ها در این بازی باعث شده بازیکنان این تیم با انتقاد مواجه شوند.
کارشناس فوتسال ایران معتقد است به هیچ وجه جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و شمسایی با سلیقه خود، بازیکنان تیم را تغییر داده است.
آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، از عملکرد بازیکنان بزرگ و ستاره‌های لیورپول انتقاد کرد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل اشتوتگارت از عملکرد این تیم انتقاد کرد و گفت از تیمش عصبانی است.
توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از شکست برابر ساوتهمپتون از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، به شدت از رفتار و عملکرد بازیکنان بروسیا دورتموند انتقاد کرد.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم برابر منچستریونایتد انتقاد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.
بهادری جهرمی گفت: پیرو گزارشی که وزیر ورزش در خصوص وضعیت وجود نجات غریق و عملیات امدادی برای سواحل شمالی دادند مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت تقویت این تجهیزات در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ