باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.
سرمربی مارسی به داور بازی تیمش با لانس به شدت اعتراض کرد که چرا تصمیمات کلیدی را فقط به ضرر تیم او گرفته است.
رضا کرمانشاهی می‌گوید کمیته داوران باید هرچه زودتر تیم داوری دربی پایتخت را معرفی کند.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
قضاوت بیژن حیدری اگرچه در حد فینال جام جهانی پربرخورد و چالش‌برانگیز بود اما با عملکرد درخشان تیم داوری، بی دردسر به پایان رسید.
مدیرعامل تراکتور نسبت به انتخاب داور تهرانی برای دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که در بازی این تیم برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه باید از کمک داور ویدئویی استفاده می‌شد.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
اعلام یک پنالتی به سود ناپولی در نیمه اول دیدار امشب این تیم مقابل رم و سپس تغییر نظر داور بعد از بررسی VAR با اعتراض‌های گسترده‌ای مواجه شده است.
فیروز کریمی سرمربی تیم صنعفت نفت آبادان گفت: داور به من تذکر داد که چرا به بازیکنم گفتم «خنگ و بی‌غیرت».
اخراج سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در بازی برابر رنس باعث ناراحتی و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تیم ملی برای رامین رضاییان بهترین اتفاق ممکن بود چرا که بعد از دو سال دوری از تیم ملی بار دیگر به کمپ تیم های ملی برگشت.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ