باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر مجارستان با ارائه آماری اعلام کرد که علی‌رغم اعمال تحریم‌های غرب، شرکت‌های غربی خاک روسیه را ترک نکردند.
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که علی‌رغم تلاش برخی کشورهای خاص برای دخالت در روابط بین چین و روسیه، روابط تجاری پکن-مسکو روبه‌گسترش است.
کمیته فرجام محرومیت باشگاه والنسیا را کم کرد، محرومیتی که در پی توهین نژادپرستانه به وینیسیوس اعمال شده بود؛ اما والنسیا همچنان ناراضی است.
نماینده بلاروس در سازمان ملل می‌گوید جهان چندقطبی در حال ظهور است، اما برخی کشورها با شیوه‌های خشن تلاش دارند در برابر آن مقاومت کنند.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، دو باشگاه بزرگ این کشور در برنامه خود جذب سردار آزمون را قرار داده‌اند.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
رئیس‌جمهور چین تأکید کرد که بخش انرژی هسته اصلی همکاری روسیه و چین است و این همکاری‌ها علی‌رغم چالش‌های خارجی همچنان ادامه دارد.
گویا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.
علیرغم سرکوب وحشیانه اعتراضات سال گذشته از سوی حکومت کوبا تعداد بیش‌تری از کوبایی‌ها اکنون جرات پیدا کرده‌اند تا خشم خود را ابراز کنند. پس از قطع برق در جریان وقوع طوفان ایان صد‌ها نفر برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند و بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کوبیدند و فریاد زدند: «ما نور می‌خواهیم! آزادی» و شعار‌های دیگری علیه سیستم سیاسی کوبا را سر دادند.
رئیس‌جمهور سوئیس مدعی شد که علی‌رغم فشارها علیه این کشور، هیچ سلاحی به اوکراین ارسال نخواهد کرد و در هیچ درگیری نظامی هم شرکت نمی‌کند.
در دیداری که تاتنهام سه بار از لیدز یونایتد عقب افتاد، به لطف بریس بنتانکور ظرف 2 دقیقه، از سد میهمان خود گذشت.
مدیرکل امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: درخشش همه‌جانبه زنان ایرانی علی‌رغم اقدامات قهرآمیز یکجانبه رقم خورده است.
رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.
رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، تمایلی به بازگشت به لیگ برتر و چلسی در تابستان سال بعد ندارد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.
علی‌رغم اعتراض‌ها و هشدارهای چین، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه‌شنبه وارد تایوان شد و امروز صبح با رئیس این جزیره دیدار و گفت‌وگو کرد.
علی‌رغم اعتراض‌ها و هشدارهای چین، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه‌شنبه وارد تایوان شد و امروز صبح با رئیس‌جمهور این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ