شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
دانشجوی رشته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با لباس عروسی سر جلسه امتحان حاضر شد!
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
مدیران استقلال که برای حفط ساپینتو تحت فشار هستند خواسته‌های مربی را پذیرفته و منتظر حضور وکیل وی در ایران هستند تا به صورت رسمی بند سال دوم قرارداد وی فعال شود. البته مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا یک فصل دیگر نیز به مدت قرارداد ساپینتو اضافه کنند.
سرعتی‌زن تیم والیبال شهداب قید حضور در تیم ملی را زد.
اینتر با عبور از میلان برای ششمین بار در تاریخ به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
قهرمانان و مسئولان کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی و محمد انصاری در مرکز خیریه کودکان بی سرپرست حضور پیدا کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.
حدود 25 سال پیش بوفون برای اولین بار برای پارما در جام حذفی به میدان رفت و هنوز هم بازی می کند.
کریستیانو رونالدو به چند دلیل فعلا نمی تواند برای النصر بازی کند که یکی از آنها پر بودن فهرست بازیکنان خارجی باشگاه است.
محمدحسین آقاسی از جمله وکلایی است که اعلام می‌کند قاضی پرونده اجازه حضور او در پرونده محمدمهدی کرمی را صادر نکرده است. در شرایطی که روابط عمومی دیوان دیروز از تایید نشدن درخواست فرجام‌خواهی دو نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داده، آقاسی وکیل تعیینی خانواده کرمی اعلام می‌کند با وجود نامه مستشار دیوان‌عالی و توصیه رییس دادگستری البرز، رییس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اجازه حضور وکیل در این پرونده را هنوز صادر نکرده است.
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
۱۶ بازیکن در آغاز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امروز صبح در اردوی تیم حاضر شدند.
۱۶ بازیکن در آغاز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امروز صبح در اردوی تیم حاضر شدند.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور به عنوان نماینده و مدرس داوری برای حضور در رقابت‌های امیدهای جهان دعوت کرد.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
در پی اعلام گزارش حضور یک گروه شکارچی در منطقه بیستون، محیط بان برومند نجفی با همکاران خود راهی منطقه‌ای می‌شود که گزارش شده بود شکارچیان در آن‌جا حضور دارند، و بنا بر اظهارات وکیل این محیط‌بان، در همین محل به قصد متوقف کردن خودرو پرایدی که به فرمانده برومند نجفی حمله‌ور شده است درگیری رخ می‌دهد.
یک باشگاه برزیلی از حضور مدافع خود در یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ