دادستان تهران گفت: هزار و ۵۰۰ تن از اقلام تاریخ مصرف گذشته مانده در انبارهای گمرکات تهران، امحا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از امضای تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه مهارت آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کارورزی برای آموزش ۴۸ هزار سرباز علاقه‌مند خبر داد.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
روبن نوس، بازیکن ملی پوش پرتغالی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست.
تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن، شهرداری تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد محله الگو در اراضی ۵۵ هکتاری تهرانسر با ظرفیت حدود ۱۲ هزار واحد امضا شد.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیاردتومان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیر عامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.
با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، میزان سرمایه این صندوق در طی ۵ سال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: یکی از اقدامات افتخار آمیز مجلس یازدهم که می‌تواند بیش از هزار و ۸۰۰ امضای طلایی را از بین ببرد قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
کمیته امداد و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با هدف ایجاد سالانه ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: تا امروز برای احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی تفاهم‌نامه امضا کرده ایم.
رئیس جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم‌نامه برای پوشش بیمه ای ۲۲ هزار نفر نیروی داوطلب هلال‌احمر خبر داد.
مدیر عامل بانک تخصصی بخش مسکن از امضای تفاهم نامه سه جانبه این بانک، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد اجاره‌ای کوچک متراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکن مصرفی برای خانه اولی‌های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
لوکادیا در زمان امضای قرارداد با پرسپولیس حدود ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت و امروز در کمتر از یک هفته پس از اعلام رسمی انتقالش ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.
قاتل در دادگاه: می خواستم پسرم را بترسانم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ