سخنگوی شهرداری تهران گفت: تا امروز برای احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی تفاهم‌نامه امضا کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
عرب عامری از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شهرداری تهران برای ساخت ۵۰ جایگاه کوچک‌مقیاس در شهر تهران ازسوی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.
رؤسای فدراسیون تیراندازی با کمان و پژوهشگاه تربیت بدنی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور برنامه‌ریزی، راهبری و نظارت بر مجموعه اقدامات مشترک جهت ارتقای شاخص‌های حوزه گردشگری امضا شد.
سازمان نقشه‌برداری و سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
مهدی تاج از امضای تفاهم نامه با عربستان برای عدم برگزاری مسابقات آسیایی در کشور ثالث خبر داد.
تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست و مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور امضا شد.
روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و عراق تفاهم همکاری با یکدیگر امضا کردند.
گزارشات حاکی از آن است که عراق و قطر یک تفاهم‌نامه برای ساخت یک پالایشگاه با ظرفیت پالایش ۱۵۰ هزار بشکه در روز را به امضا رساندند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان با فدراسیون‌ هاکی کشور خبر داد.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن، شهرداری تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد محله الگو در اراضی ۵۵ هکتاری تهرانسر با ظرفیت حدود ۱۲ هزار واحد امضا شد.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبرداد.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی مسکن متولی ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح امضا شد.
طی مراسمی و با حضور شهرداران کلانشهرهای تهران، مشهد و قائم مقام بانک شهر تفاهم نامه تاسیس صندوق منفعت صرفه جویی سوخت به امضا رسید.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و یک شرکت دانش‌بنیان به‌منظور همکاری علمی و فنی برای ساخت پیگ هوشمند، نشت‌یاب و انشعاب‌یاب خطوط لوله، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تأمین مسکن در شهرهای جدید کشور امضا شد.
تفاهمنامه ساخت پتروپالایشگاه‌«شهید قاسم سلیمانی» و پالایشگاه«مروارید مکران» با مشارکت بانک ملت و چند بانک دیگر به امضا رسید.
پوتین پیش از این در اجلاس بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ در واکنش به اتهامات غرب در خصوص تهدید جنگ هسته‌ای و جنگ جهانی سوم گفت که روسیه هیچ کشوری را با تسلیحات هسته‌ای تهدید نمی‌کند و تنها برای دفاع از حاکمیت خود از چنین تسلیحاتی استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ