رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیش از 8000 صندوق امانات جدید شامل 800 صندوق بزرگ، 500 صندوق متوسط و 6700 صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها ایجاد شده است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از هزار خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۵ روز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۳۴ جلد گذرنامه تاکنون صادر شده است.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
سرمربی تیم ملی جوانان ایران معتقد است قهرمانی در جهان حاصل تلاش بسیار زیاد شاگردانش بوده است.
دادستان کل کشور با اشاره به کشف بیش از ۲۴ هزار حساب مشکوک به قمار و اخطار به بانک‌ها از طریق بانک مرکزی گفت: بیش از ۳۰ هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از سه هزار روستا هنوز به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دست نیافته اند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی کشور را متلاشی و بیش از ۸۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
از شروع عملیات حج تا پایان دیشب ۱۱ هزار و ۷۱۴ مراجعه به درمانگاههای ستاد مرکز پزشکی در مدینه ثبت شده و مشکل و بیماری خاصی گزارش نشده است.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۸۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که از آغاز دور جدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست مجبور به فرار از شهرک‌های اطراف غزه شده‌اند.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
معاون صنایع‌دستی گفت: نوروز امسال علاوه بر ۹۰۰ بازارچه رسمی نوروزی در سراسر کشور، در مبادی ورودی همه شهرها نزدیک هلال احمر و اورژانس، یک بازارچه صنایع‌دستی فعال بود.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۴ خانه مسافر در خراسان رضوی در پی ثبت و بررسی درخواستهای صدور مجوز برای اقامت فعال هستند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی هزار و ۲۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با پیگیری‌های قضایی و کمک خیرین خبر داد.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف رفع نیاز به معلم در مدارس استان اخیراً بیش از هزار معلم تازه نفس به شیوه خرید خدمات به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ