اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یان زومر، دروازه‎‌بان بایرن مونیخ، با امضای قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست.
علیرضا خدادادی با امضای قرارداد سه ساله در پرسپولیس ماندنی شد.
احد جمشیدی با باشگاه نساجی قراردادی به مدت سه فصل امضا کرد.
دروازه‌بان سه فصل اخیر نساجی مازندران با هوادار تهران قرارداد امضاء کرد.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی به صورت رسمی به تیم لخ پوزنان لهستان پیوست و قرارداد سه ساله‌ای را امضا کرد.
مهاجم فصل گذشته تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.
مهاجم پیشین تیم های استقلال و تراکتور با باشگاه سپاهان قرارداد سه ساله امضا کرد.
باشگاه سپاهان دومین خرید تابستانی خود در لیگ ایران را انجام داد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
ایران و ونزوئلا همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به سه کشور آمریکای جنوبی در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری امضا کردند.
پیتر بوش رسما به عنوان مربی جدید پی‌اس‌وی آیندهوون معرفی شد. این مربی 59 ساله با امضای قراردادی سه ساله جانشین رود فن‌نیستلروی شد.
باشگاه السد قطر پیش نویس قرارداد سه ساله با محمدامین حزباوی را آماده امضا کرده است.
معاون وزیر نفت گفت: از این تعداد ۵۰ مورد قرارداد بوده که نهایی شده‌اند و اجرا می‌شوند که سه مورد آن مستقیم با شرکت ملی نفت ایران امضا شده است.
بررسی میزان پرداختی از مبلغ قرارداد اعضای تیم‌ها توسط مدیران باشگاه‌ بعد از گذشت 2 ماه از پایان سوپرلیگ زنان در این گزارش از "ورزش سه"
باشگاه نفت مسجدسلیمان با سه بازیکن لیگ یکی قرارداد امضاء کرد.
نوها لمینا، مهاجم 17 ساله و فرانسوی، اولین قرارداد حرفه ای خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه سال و تا ژوئن 2025 امضا کرد.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
یوفا امروز قراردادی 1.5 میلیارد یورویی با سه شرکت آمریکایی برای فروش حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر رقابت‌های این اتحادیه در ایالات متحده امضا کرد. قراردادی به ضرر سوپرلیگ اروپا.
ریکی پویچ، هافبک اسپانیایی بارسلونا، با امضای قراردادی سه سال و نیمه به باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس گلکسی منتقل شد.
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ