رئیس جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم‌نامه برای پوشش بیمه ای ۲۲ هزار نفر نیروی داوطلب هلال‌احمر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از ابتدای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۵ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده وتا این لحظه بیش از ۲۲ هزار واحد صعود کرده است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.
سخنگوی دبیرخانه مکه مکرمه از بکارگیری هزاران نیروی انسانی برای استقبال از میهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.
شاخص کل بورس امروز بعد از چندین روز پرتقاضا شدن و با نزدیک شدن به محدوده مقاومتی با اصلاح ۲۲ هزار واحدی مواجه شد.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
آبادان- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز آینده، ۲۲ هزار نفر از نیروهای این سازمان در حالت آماده‌باش خواهند بود.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۱۳ هزار امدادگر در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.
رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار طرح با محوریت افراد تحت پوشش بهزیستی اجرایی شده است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بررسی بیش از ۲۲ هزار پیشنهاد با بسترسازی این مرکز و توسط ارزیابان معاونت‌های تخصصی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵۰ پیشنهاد در حال بررسی است.
در هفته دوم دی ۱۴۰۱ قیمت میوه و سبزیجات اعلام شد. نرخ خیار گلخانه ای افزایش یافته و مبنای قیمت موز همچنان عرضه و تقاضا تعیین شده است.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
تربت حیدریه ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی شناسایی و با کمک طرح مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.
بازار در ابتدای صبح با رشد ۲۲ هزار واحدی روبرو شد اما در انتهای با عرضه سنگین مواجه شد.
یک مقام مسئول در صنعت هوانوردی از فروش بیش از ۲۲ هزار بلیت پروازهای اربعین توسط یکی از شرکت های هواپیمایی خبر داد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز با وجود محدویت های شدید رژیم صهیونیستی، ۶۰ هزار نمازگزار در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجدالاقصی مشارکت کردند.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ