حمله مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در جواب ادعای عجیب پرداخت سه میلیون یورو به لوکادیا و شیخ دیاباته
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
مسعود ریگی بازیکن فصل گذشته سپاهان که در لیست خرید جواد نکونام قرار داشت، دقایقی قبل در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد.
هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی خود هم برای رقیب سنتی کری خواند و هم جواب اظهارات سرمربی پرتغالی سپاهان را داد.
مثلث قهرمانی شامل سپاهان، استقلال و پرسپولیس در دور پایانی لیگ برتر هفت هفته جذاب را خواهند داشت و در هفته بیست و چهارم به میدان می‌روند.
مدافع جوان و ملی پوش پیکان چند مسابقه آینده تیمش را از دست خواهد داد.
پرسپولیس در شرایطی نتوانست به سپاهان گلی بزند که در مجموع سه بازی قبلی خود ده گل به قمر رسانده بود.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
محمود قائدرحمتی بازیکن سابق سپاهان موفق شد در دقیقه 15 دروازه تیم سابقش را در پست غیرتخصصی باز کند.
بازیکن جوان سپاهان می گوید این تیم به دنبال کسب دو جام در حذفی و لیگ برتر است.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
شکست پرسپولیس در برابر فولاد، بار دیگر استقلال را به بازگشت به کورس قهرمانی و رقابت با رقیب دیرینه و مدعیانی چون سپاهان و گل گهر امیدوار کرد.
یحیی گل محمدی از همین الان دست به کار شده است تا جانشین یورگن لوکادیا را پیدا و جذب کند.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
وینگر جوان پرسپولیس در بازی با سپاهان فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. تصمیمی که سورپرایز مهم یحیی برای جدال حساس با سپاهان بود، اما عمری نتوانست عملکرد موثری در این دیدار حساس داشته باشد.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری کم‌موقعیت و نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری کم‌موقعیت و نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در ترکیب سپاهان و پرسپولیس، نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و همین مسئله یک جذابیت مضاعف در تقابل حساس ۲ تیم به‌شمار می‌رود.
دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم بازیکنانی را از یکدیگر در اختیار گرفتند برگزار کننده دیدار جذاب هفته هشتم هستند که با شرایطی متفاوت برگزار خواهد شد.
فرشید طالبی می‌گوید امیدوار است بازی فنی و جذاب حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس را بپوشاند.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ