سپاهان و پرسپولیس در دیداری کم‌موقعیت و نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
سد محکم عراق مقابل ایران آبادانی شد
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: عملیات اجرایی سد سرداب فریدونشهر ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سد و نیروگاه «چم شیر» به عنوان بزرگ‌ترین پروژه برق - آبی کشور بوده و هدف آن ذخیره بیش از ۲.۳ میلیارد مترمکعب آب همراه با بهبود کیفیت و کنترل سیلاب‌های رودخانه زهره و نیز تولید ۴۸۲ گیگاوات ساعت انرژی برق‌- آبی در سال است. ساخت این سد بر روی رودخانه زهره از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، اما از دو سال پیش هشدار‌های بسیاری از سوی فعالین محیط زیستی و سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به مخاطرات آبگیری این سد داده شده بود.
زنجان-مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان بر تزریق اعتبار برای تکمیل خطوط انتقال آب سد بلوبین تأکید کرد و گفت: این سد امسال به مرحله آبگیری می‌رسد.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ، تیم ملی انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم مالت گذشت.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند نیروگاه برق‌آبی در منطقه خرسون در جنوب اوکراین منفجر شده و هم‌اکنون جریان شدید آب در حال پیشروی به سمت مناطق مسکونی است.
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
منچسترسیتی با پیروزی تاریخی چهار بر صفر برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع پنج یک از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین ۱۵ درصد آب شرب کلانشهر تبریز از سد نهند و موجودی ۴.۵ میلیون مترمکعبی این سد در حال حاضر، گفت: این میزان در سال گذشته ۱۷ میلیون مترمکعب بود.
سران آژاکس برای فروش پدیده این فصل تیمشان بند فسخی 50 میلیون یورویی تعیین کرده اند.
میلاد سرلک شب گذشته مقابل ملوان تا سوت پایان مسابقه در زمین بود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی بارش های اخیر و ذوب شدن برف کوه‌های اطراف و همچنین جوشیدن چشمه های بالادست سد شاه قاسم یاسوج، مخزن این سد، ۱۰۰ درصد پُر شد و سرریز کرد.
در منطقه‌ای که زلزله اتفاق افتاده بیش از ۳۰ سد بزرگ و کوچک وجود داشته که همگی ترک خورده‌اند و این ترک خوردگی طبیعی است. همچنین سد آتاتورک نیز ترک خورده است و دریچه‌های آن را باز کرده‌اند که آسیب بیشتری را متحمل نشود و آن را تعمیر کنند.
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
تصاویری از یخ زدن سد زاینده رود در پی بارش شدید برف و سرما و یخبندان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری سد چمشیر در رودهای خیرآباد و زهره باعث نابودی حیات وحش در این رودها و افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
نظر این باستان‌شناس بر آن بود که محدوده سد «چم‌شیر» قابلیت بالایی برای پاسخگویی به برخی از مبهم‌ترین مسائل باستان‌شناسی ایران درباره‌ کوچ‌نشینان دوره‌های مختلف خواهد داشت.
معاون آب و آبفای وزارت نیرو، از آبگیری سد "چم‌­شیر" در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اجرای این طرح از جمله اقدامات کلیدی و ارزشمند وزارت نیرو به شمار می­‌رود.
کوهدشت- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سد «معشوره» یک نقطه حیاتی برای کشور است، گفت: دولت و مجلس مصمم بر احداث سد هستند.
در پی کاهش جدی بارش‌ها و خشکسالی ناشی از آن، ذخیره آب سد‌های استان همدان به ویژه سد اکباتان به عنوان منبع اصلی تامین آب شهر همدان بسیار کاهش یافته است.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.
ذوب‌آهن در دیدار تدارکاتی با گل‌های سعید باقرپسند و محمدحسین اسلامی، با نتیجه دو بر یک از سد ون پارس اصفهان گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ