در ترکیب سپاهان و پرسپولیس، نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و همین مسئله یک جذابیت مضاعف در تقابل حساس ۲ تیم به‌شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی ژاپن و تایلند از روز اول قهرمانی‌ آسیا یک عکس جذاب ثبت شده است.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد.
شاگردان مهدی تارتار موفق به کسب پیروزی مقابل شمس آذر قزوین شدند.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
فقط ۴ روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشته تا روزهای خوبی در تاتنهام را تکرار کند.
مسابقه نیوکاسل - آرسنال یک بازی سطح بالای جذاب برای تماشاست که علاقه‌مندان لیگ جزیره آن را از دست نخواهند داد.
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
ریکاردو ساپینتو در روز تعطیلی تمرینات استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان شاخص این تیم پدل بازی کند.
شاگردان فرهاد کوچک‌زاده در دیداری جذاب از سد شهرداری همدان عبور کردند.
مرحله گروهی جام جهانی با برگزاری بازی های امروز به پایان خواهد رسید.
در حساس ترین بازی روز از گروه H رقابت‌های جام‌جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره‌جنوبی از قاره آسیا پا به مستطیل سبز می‌گذارد.
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار نبود ولی داوران، بازی امروز را حساس تر کردند.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
گل‌گهر سیرجان و استقلال که طی سالیان گذشته همواره رقابت جذابی در لیگ برتر با یکدیگر داشتند، روز شنبه باید مقابل هم قرار بگیرند، ولی بنابر تصمیم اتخاذ شده، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
ستاره ایرانی فاینورد در شب شکست تیمش مقابل لاتزیو یک نیمه در زمین بود.
تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه(13 شهریور) تمرین توپی خود را در سالن باشگاه بدزین برگزار کرد.
در روز هفتم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، ورزشکاران ایرانی در 9 رشته به مصاف رقبای خود می روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ