در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره آخرین وضعیت محمد نادری به عدم وجود قوانین تنظیمی جدید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اشاره کرد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان و مدیر تیم ملی این کشور، معتقد است که این تیم از کمبود بازیکن درجه یک رنج می‌برد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان مورد توجه تیم‌هایی از یک لیگ عجیب و نوپا قرار گرفته است و احتمال دارد در فوتبال ۷ نفره بازی کند!
بازیکن حریف برای زدن توپ از زیر پای بازیکن رقیب به بیرون، با سر به سمت پای بازیکن حجوم می‌برد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
یک بازیکن فوتبال فک داور را شکست و چندتا از دندان های او را خرد کرد.
بازیکنی از یک جزیره مستقل و کم‌جمعیت در حوزه کارائیب عجیب و غریب‌ترین مدل مو‌ها را در کل جهان فوتبال دارد.
از قهرمانی جام حذفی فرانسه تا بلژیک و برزیل و البته سلطان قهرمانی‌های لیگ ایران؛ یحیی گل‌محمدی مجموعه بازیکنانی را در اختیار دارد که جام گرفتن با آنها عجین شده است.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز گذشته عازم تایلند شد که یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر با این تیم بازماند!
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
اینطور که بنظر می‌رسد علی قلی‌زاده، بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا بلژیک با یک تیم ترکیه‌ای به توافق رسیده است.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای تقویت خود در نیم فصل دوم، چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت.
سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.
یک بازیکن به صورت غیرمجاز یک نیمه در ترکیب تیمش در لیگ دسته اول به میدان رفت!
افشاگری عجیب مجری برنامه فوتبال یک و محسن بنگر سرمربی شهر خودرو مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازیکن اتلتیکو آمازونس بعد از این که دروازه‌بان توپ را به او پاس داد، در حالی که تحت فشار قرار نداشت با یک ضربه از فراز دستان دروازه‌بان توپ را در دروازه خودی جای داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ