هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جوان مس کرمان از انگیزه نارنجی‌پوشان برای بازگشت دوباره به لیگ برتر می‌گوید.
سرپرست تیم استقلال معتقد است این تیم از شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو لیگ برتر برخوردار نیست.
امام جمعه بغداد با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته نسبت به این امر صبوری به خرج داده است، بیان داشت: اکنون دولت ایران خواستار پرداخت این مبالغ شده، اما آمریکایی‌ها مانع این کار می‌شوند که نتیجه آن قطع گاز از سوی ایران شده است.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
خوزه لوئیس مندیلیبار، مربی سویا، به بازیکنانش گوشزد کرد که رمز پیروزی برابر یووه، صبوری، آرامش و دقت در زدن ضربات نهایی است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده گفت: «خاتون و قوماندان» هم ماجرای ایستادگی و شهادت در غربت و هم ماجرای صبوری و پیام‌رسانی در تنهایی و شدت است
سرمربی سابق تیم ملی ایران، حالا در آستانه پذیرش سمتی هیجان انگیز در کشورش یعنی کرواسی قرار گرفته است.
دفاع چپ استقلال مزد تلاش و صبوری خود را گرفت و به مهره مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد که تیمش همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته و برای فتح لیگ برتر تلاش می کند.
رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.
هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.
مدیران رئال مادرید پس از شکست شب گذشته از بارسا در فینال سوپرجام قصد اتخاذ تصمیمات سخت‌گیرانه را ندارند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: طبیعی است که رتبه بندی که برای اولین بار در حال انجام است مقداری با کندی پیش برود و ابهامات موجود در آن شفاف شود.
وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که «محمدرضا صبوری» سفیر ایران در رم، برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
هوگو لوریس، گلر فرانسه، گفت که آماده رویارویی برابر مراکش هستند و می دانند چطور باید به این تیم گل بزنند.
ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج بیان اینکه نیروهای امنیتی و مردم با صبوری و بصیرت، توطئه‌های امروز دشمنان را نقش بر آب کنند اظهار کرد: جوانان به تحریک‌ها و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه نکنند.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت هواداران در صورت صبوری نتایج خوبی از این تیم می‌بینند.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
«علاوه بر علم، برخورداری از حلم و صبوری نیز از ضروریات است»؛ این توصیه مهمی بود که رئیس عدلیه خطاب به قضات و کارکنان دادسرای فرهنگ رسانه مطرح کرد و بهره‌مندی از علم در کنار حلم را برای همه قضات به ویژه قضات دادسرای کارکنان ضروری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ