مسعود ریگی بازیکن فصل گذشته سپاهان که در لیست خرید جواد نکونام قرار داشت، دقایقی قبل در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
پژوهشگران با کمک نانوذرات، ویراستار ژن را وارد بدن موش کردند و با این کار برخی از سلول‌ها که موجب بیماری ریوی می‌شوند را حذف کردند.
اطلاعات آنلاین نوشت: ماشین آلات آسفالت در سال ۱۳۱۲ وارد تهران شد. خبر ورود ماشین‌آلات آسفالت ریزی در معابر به بلدیه تهران ۷ خرداد ۱۳۱۲ در روزنامه اطلاعات منتشرشد. براساس این خبر خیابان‌های جباخانه، سپه، ارک، ناصریه، علاءالدوله و... اولین خیابان‌های پایتخت هستند که آسفالت خواهند شد. حوالی میدان امام خمینی (ره) و میدان ارک فعلی.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را مقابل مس رفسنجان وارد میدان کرد، که در این مسابقه مسعود ریگی به دلیل محرومیت غایب بود.
رضا اسدی دقایقی پیش در جو استثنایی ورزشگاه یادگار، دهمین گل فصلش را وارد دروازه سپاهان کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
وزیر بارزگانی عربستان وارد عراق شد و مورد استقبال وزیر برنامه ریزی این کشور قرار گرفت.
با برنامه ریزی صورت گرفته در تامین و تولید، نخستین سری محصول هایما 8S دو ماه زودتر از موعد مقرر تحویل مشتریان شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر بخواهیم فوتبالی نگاه کنیم توپ شمشیربازی روی خط دروازه است و با برنامه ریزی خوب وارد گل می شود.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
انتظار می‌رفت مدیران بانک مرکزی قبل از اجرای برخی تصمیمات که به ذینفعان آسیب جدی وارد می‌کند تبعات آن را سنجیده و با اطلاع رسانی دقیق این موضوع امکان برنامه ریزی برای تولید کنندگان را فراهم می‌کردند.
صبح امروز یک جوان ۲۱ ساله وارد حریم ریلی ایستگاه میدان محمدیه شد اما با اقدام به موقع راهبر مترو، از مرگ نجات یافت.
عظیمی، معاون ساخت و توسعه شرکت راه‌آهن گفت: تمام اقلامی که در بخش ریلی در ۴ سال گذشته به کشور وارد می شد، الان در کشور تولید می شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
نوسانات در فشارخون می‌تواند به رگ‌های ریز مغز که نسبت به تغییرات حساس‌اند آسیب وارد نماید. آسیب‌های رگی و عروقی در مغز می‌تواند منجر به تغییرات ساختاری و کاهش قدرت ادراکی شود
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گفت: در حال حاضر چالش مربوط به مرغ هایی است که بدون عقبه کارشناسی، برنامه ‎ریزی وارد شده و مهمترین مشکل آنان تاریخ انقضای نزدیک است.
«ریشی سوناک» نخست‌ وزیر انگلیس امروز در سفری از پیش اعلام نشده به اوکراین رفت.
قم-فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.
خودرو هایما 8S محصول جدید شرکت ایران خودرو خراسان با تنوع رنگی بیش‌تر نسبت به محصولات دیگر وارد بازار خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت برنج تقریبا نهایی شده و هفته آینده اعلام خواهد شد و عملا وزارت جهاد کشاورزی وارد بازار برنج خواهد شد.
مربی پرتغالی قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده روز جمعه برای عقد قرارداد وارد تهران شود.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال زراعی جاری پدیده خشکسالی هشت هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خراسان رضوی خسارت وارد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ