این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در نخستین هفته از رقابت های لیگ بیست و سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره ستاره ملی پوش سپاهان مصدوم شد.
پیش از آغاز فصل تیم‌ها رقابت سختی در نقل و انتقالات داشتند؛ کدام تیم را برنده تابستان ۱۴۰۲ می‌دانید؟
تیم ملی جوانان ایران در ست چهارم با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ایتالیا را شکست داد تا برنده فینال در ست پنجم مشخص شود.
تیم ملی جوانان ایران در ست چهارم با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ایتالیا را شکست داد تا برنده فینال در ست پنجم مشخص شود.
جوانان ایتالیا در ست دوم فینال قهرمانی جهان، ایران را با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ شکست دادند.
رقابت بین امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور به اوج خود رسیده است.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
ارائه پیشنهاد رسمی برای خرید باشگاه منچستریونایتد توسط شیخ جاسم بن حمد، واکنش‌های گسترده‌ای را از سوی هواداران این تیم و همچنین قطری‌ها به دنبال داشت.
رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با قهرمانی طباطبایی به پایان رسید در حالی که سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران هم در این رقابت ها حضور داشت.
رقابت های شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با حضور سوپراستاد بزرگ پرهام مقصودلو برگزار خواهد شد.
بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.
در کنار نتایج موفقیت آمیز سه مربی خارجی شاغل در لیگ برتر باید از یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی برای رقابت با آنها تمجید کرد.
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
قرار بوده سلسله مسابقاتی تاریخی بین تیم های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برگزار شود.
قرار بوده سلسله مسابقاتی تاریخی بین تیم های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برگزار شود.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
اگرچه جنگ اوکراین از نظر جغرافیایی از خاورمیانه دور است، اما تازه‌ترین آزمون برای چگونگی واکنش رهبران خاورمیانه به رقابت قدرت‌های بزرگ بوده است.
انرژی و فناوری انرژی در حال حاضر عناصر رقابت ایالات متحده با چین و روسیه هستند. رقابت موثر هم به سیاستگذاری‌های جدید ایالات متحده و هم به تلاش‌های مصمم‌تر برای همسو کردن رویکردهای آمریکا با نزدیک‌ترین دوستانش نیاز دارد.
رقابت فناوری قدرت‌های بزرگ یک تحول نگران کننده برای دولت‌های خاورمیانه است. با این وجود، رقابت فزاینده فناوری ایالات متحده و چین روابط در حال شکوفایی کشورهای خاورمیانه با چین را به چالش می‌کشد و ایالات متحده متحدان منطقه‌ای خود را تحت فشار فزاینده قرار می‌دهد.
جذب غیرمنتظره پیام نیازمند به یکباره رشید مظاهری را در برزخ قرار داده است.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ