رئیسی با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم استان خوزستان طرح ساماندهی و جمع آوری فاضلاب است که در حال انجام و اجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب وقت‌کشی نکرده بلکه معتقد است این لایحه نقص‌هایی دارد که باید با چکش‌کاری نقایص آن برطرف شود و بازدارندگی لازم داشته باشد.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه باید نهاد داوری به سهولت در دسترس همه مردم باشد، گفت: قوه قضائیه در اعتباربخشی هر چه بیشتر به رأی داوری حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: عرضه ربع سکه را ادامه خواهیم داد؛ اگر لازم باشد تمام سکه هم عرضه خواهیم کرد.
محسنی اژه ای گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضائی به گونه‌ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانواده داشته باشند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: معاون اول رئیس جمهور باید جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را فعال و بین تیم اقتصادی دولت هماهنگی لازم را ایجاد کند.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
رئیس کمیسیون اروپا می گوید اروپا تا هر زمان که ضرورت داشته باشد، به حمایت از اوکراین ادامه می دهد.
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهادم این است برنامه ششم توسعه را یک سال دیگر تمدید کنیم تا دولت فرصت لازم برای ارائه باکیفیت تر برنامه را داشته باشد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو هر اقدامی که برای حل و فصل مناقشات میان ایروان و باکو لازم باشد، انجام می دهد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در مسیر دیپلماسی اقتصادی لازم نیست نگاهمان صرفاً دولتی باشد، بلکه می‌توان از طریق ارتباط با نهادها و آژانس‌های غیردولتی کار را پیش برد.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر روسیه در بغداد تأکید کرد که بحران سیاسی در کشورش قابل حل است به شرط اینکه اراده لازم برای حل مشکلات وجود داشته باشد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: لازم باشد هر ماه به خوزستان می آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و به وعده‌هایی که به مردم دادم، عمل کنم.
اهواز - رئیس جمهور گفت: لازم باشد هر ماه به خوزستان می آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و به وعده‌هایی که به مردم دادم، عمل کنم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا همراهی لازم را در خصوص کسری بودجه پرداختی ماهیانه بازنشستگان با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشته باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: ملاک و معیار ما باید قانون باشد؛ البته ممکن است این موضوع مطرح شود که نیاز به اصلاح قانون وجود دارد، این مبحث جداگانه‌ای است؛ چنانچه روزی اصلاح قانون لازم بود و این مهم انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ