رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر روسیه در بغداد تأکید کرد که بحران سیاسی در کشورش قابل حل است به شرط اینکه اراده لازم برای حل مشکلات وجود داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام عراقی امروز اعلام کرد که این کشور به حداقل ۴ میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد تا بتواند بحران کمبود مسکن در این کشور را حل کند.
یک عضو ائتلاف دولت قانون از ادامه مانع‌تراشی آمریکا در موضوع توانمندسازی دولت عراق در رفع نیازهای مردم این کشور به برق خبر داد.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه خبر داد که این کشور به چارچوب توافقی برای تسویه بدهی خود به ایران رسیده است.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با حمایت از نزدیکی مناسبات سیاسی عربستان و سوریه، تأکید کرد که از هر گونه تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.
«ولودیمیر زلنسکی» عراق را کشوری محوری و مهم توصیف کرد و «محمد شیاع السودانی» نیز بر ضرورت حل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین که باعث فجایع بسیاری شده است، تأکید کرد.
معاون وزارت امور مهاجران و آوارگان عراق گفت که سفر شخص اول سازمان ملل یعنی آنتونیو گوترش به عراق، پیام اهتمام سازمان ملل به قضیه آوارگان در عراق و حل این بحران است.
رئیس  حزب دموکرات کردستان عراق در دیدار هیئت بلندپایه امریکایی بر نقش مهم عراق و اقلیم کردستان عراق در کمک به حل بحران انرژی در جهان تأکید کرد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق از احزاب و جریان های سیاسی عراقی تقاضا کرد که به منطق گفتگو برای حل بحران سیاسی در این کشور، پایبند باشند.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گفتگو تنها راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور است و در غیر این صورت منافع، امنیت و سلامت اجتماعی عراقی ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.
نخست وزیر عراق که در حال حاضر به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد خواستار برگزاری دور سوم گفتگوی ملی برای خروج از حل بحران سیاسی در این کشور شد.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: احتمالا روزهای آتی شاهد طرح چندین ابتکارعمل سیاسی برای حل بحران سیاسی خواهیم بود.
رئیس ائتلاف نصر عراق طرحی را برای حل و فصل بحران سیاسی این کشور مطرح کرد.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «باربارا لیف» معاون امور خاور نزدیک وزیر خارجه آمریکا روابط عراق و آمریکا و تحولات سیاسی عراق و منطقه را بررسی کرد.
رئیس ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت و بکارگیری سلاح در این کشور، از گفتگو و تفاهم به عنوان راهکار حل بحران یاد کرد.
نخست وزیر عراق امروز شنبه در سخنانی پیرامون بحران سیاسی در این کشور، تصریح کرد: بحران کنونی در عراق از طریق گفتگو و مذاکره قابل حل است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: با بستن مسیر مذاکره نمی‌توان بحران سیاسی عراق را حل کرد.
رئیس جمهوری عراق با تاکید بر ضرورت ایجاد نقشه راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور، گفت که تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است.
یک سیاستمدار مستقل عراقی تاکید کرد که تشکیل دولت ملی انتقالی و برگزاری انتخابات زود هنگام راه حل خروج عراق از بحران سیاسی کنونی است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که تنها راه عبور از بحران فعلی که این کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، گفتگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ