رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا همراهی لازم را در خصوص کسری بودجه پرداختی ماهیانه بازنشستگان با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
رئیس کمیته محیط زیست شورای پنجم شهر تهران معتقد است اگر چه این حادثه غیرمترقبه بوده، اما ضرورت دارد میزان آمادگی دستگاه‌ها در برخورد با چنین شرایطی افزایش یافته و اطلاع‌رسانی‌ها دقیق‌تر شود.
سخنگوی شورای شهر مشهد درباره مخالفان طرح رایگان شدن اتوبوس و حذف من کارت گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر مناظره و گفت وگویی با هر شخص حقیقی و حقوقی که مخالف طرح رایگان کردن اتوبوس است شرکت کنیم و با دلیل، مدرک و مستندات و ارقام تحلیلی نشان دهیم منافع این کار برای عموم مردم بسیار زیاد است.
به‌دنبال تشدید تنش‌ها میان بلگراد و پریشتینا، شورای امنیت ملی صربستان اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی باقی خواهند ماند.
چند تن از نمایندگان به عنوان نامزدهای دبیری هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت:آمادگی داریم موانع ساختاری زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را با هر گونه سیاستگذاری رفع کنیم.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سودان بر آمادگی مسکو برای کمک به خارطوم به منظور برقراری صلح تأکید کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: آمادگی کامل داریم که بافت‌های فرسوده را اصلاح و شورای عالی استان‌ها می‌تواند در تأمین مسکن استطاعت پذیر نقش آفرین باشد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: شورای عالی استان‌ها آمادگی کامل دارد که بافت‌های فرسوده را اصلاح کند و می‌تواند در تأمین مسکن استطاعت پذیر نقش آفرین باشد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایران آمادگی دارد که به تعهدات برجامی بازگردد و تاکنون بسیاری از معضلاتی که در مذاکرات بوده، حل شده و تنها مسئله پادمان باقی مانده است.
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد رئیس‌جمهور اوکراین به راه‌حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین اعتقاد دارد ولی در شرایط کنونی آمادگی آغاز گفت‌وگو با روسیه را ندارد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: جو بایدن رئیس جمهور امریکا در اظهارات روز گذشته خود به این امر که اکنون زمان گفتگو است اشاره‌ای نکرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: خودروسازان اعلام کرده اند که می‌توانند تا پایان سال تعدادی اتوبوس را بسازند.
رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که لبنان در آستانه دستاوردهای جدید در زمینه ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی قرار دارد و بیروت دشمن را در موضع ضعف قرار داده است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه هر چه سریعتر لایحه برنامه هفتم گفت: مجلس آمادگی دارد با تشکیل دو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲، همزمان این دو لایحه را مورد بررسی قرار دهد.
رشت- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه آهن رشت- آستارا گفت: طرف‌های خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
رئیس شورای عالی استان‌ها از آمادگی برای همکاری کامل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت آمادگی داشته باشند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را خریداری کنند تا مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ