رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو هر اقدامی که برای حل و فصل مناقشات میان ایروان و باکو لازم باشد، انجام می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: روسیه آماده است تا به‌عرضه غلات خود ادامه دهد؛ غرب در این مسیر مانع‌تراشی می‌کند.
رئیس جمهور روسیه در پیامی روز استقلال مینسک را به همتای بلاروسی خود تبریک گفت.
کیهان نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور ۷۰ ساله روسیه که در دوران جوانی عضو کا گ ب و از افسران اطلاعاتی شوروی بود، از زمان آغاز جنگ اوکراین تاکنون توانسته است، از دو اَبَربحران به‌خوبی عبور کند.
شیخ تمیم امیر قطر، تلفنی با پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد و بر ضرورت حل اختلافات از طریق گفتگو تاکید کرد.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی درباره مسائل مربوط به ابتکار آفریقا برای یافتن راه هایی برای حل و فصل مناقشه اوکراین گفتگو کردند.
رئیس جمهور روسیه در موضع گیری جدید خود درباره قره باغ، اعلام کرد: به طور کلی به نظر من علیرغم وجود مسائل و مشکلات، وضعیت در قره‌باغ به سمت حل و فصل مناقشه در حال پیشرفت است.
رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد این کشور در میانه تحریم‌های غرب، با استفاده از کانال گسترش روابط با کشورهای دیگر، از انزوای خود جلوگیری می‌کند.
رییس جمهور روسیه امروز پس از امضای اسناد مشترک با شی جین پینگ در مسکو به خبرنگاران گفت: طرح صلح چین می‌تواند مبنایی برای حل و فصل درگیری در اوکراین باشد.
پوتین گفت: روسیه تمامی سعی خود را برای حل مسالمت آمیز مسئله دونباس انجام داد، ولی وعده‌های سران کشور‌های غربی دروغ بود.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
رئیس جمهوری روسیه در جریان سخنرانی در نشست غیررسمی با رهبران کشور‌های مستقل همسود در سن پترزبورگ تاکید کرد، درحالیکه عاملان منطقه‌ای گاه عقاید متفاوتی از یکدیگر دارند، اما آماده همکاری برای حل مناقشات هستند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت: فکر نمی‌کنم جنگ (در اوکراین) تا زمانی که ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) از اوکراین خارج نشود، حل و فصل شود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: حل و فصل بحران درازمدتی همانند قره باغ تلاش های بیشتری را می طلبد.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد آمریکا برای حل بحران اوکراین باید به پای میز مذاکره با روسیه بیاید.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که کشورش آماده است تا در حل معضل غذا در جهان مشارکت کند.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد همچنان امیدوار است که سران روسیه و اوکراین برای حل بحران موجود، در آنکارا با هم دیدار و گفت‌وگو کنند.
مددوف گفت که غرب یک اصل ساده را نادیده می‌گیرد و آن این است که تهدید یک قدرت هسته‌ای همیشه مانند شطرنج بازی کردن با مرگ است و زمان پایان بازی، شبیه روز پایان بشریت خواهد بود.
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور روسیه امروز در تماسی تلفنی درباره حل و فصل دیپلماتیک موضوع اوکراین به گفتگو پرداختند.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ