دولت تاکنون در مواجه با معرفی وزیر جدید تعاون رویه سکوت را در پیش گرفته است، رفتاری مشابه که سال گذشته درباره رونمایی از گزینه احتمالی همین وزارتخانه اتفاق افتاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزینه‌های احتمالی برای شناخته شدن به عنوان سالم‌ترین سبزیجات اسفناج و چغندر به همراه برگ آن بودند که همگی امتیاز ۸۰ را کسب کردند. با این وجود، تنها سبزی‌ای که ۱۰۰ یعنی امتیاز کامل را کسب کرده "شاهی آبی" بود.
مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی می‌شود.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
با توجه به شدت جراحات وارد شده به وزیر ورزش و جوانان و احتمال طولانی بودن روند درمان حمید سجادی، صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای این وزارتخانه مطرح شده است.
جمع‌بندی‌های فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی، احتمالا به انتخاب دوباره یک سرمربی اروپایی منجر می‌شود.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
وینگر تکنیکی تیم ملی یکی از گزینه‌های احتمالی پرسپولیس برای فصل آینده خواهد بود.
فدراسیون فوتبال در تمام روزهایی که رسانه‌های ایران به دنبال خبری از سرمربی احتمالی تیم ملی بودند، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر بوده است.
برند شوستر، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، در یک مصاحبه ادعایی غیرمنتظره مطرح کرد و مدعی شد لیونل اسکالونی یکی از گزینه‌های جانشینی دیه‌گو سیمئونه در نیمکت اتلتیکو است.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نامشخص است. رییس فدراسیون فوتبال در این وضعیت گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی را معرفی کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت جانسون به قدرت در روز‌های اخیر بالا گرفته است. او در حال حاضر یکی از سه گزینه‌های پیشتاز این رقابت است و حمایت چهار وزیر دولت را به دست آورده است. جانسون برای اینکه بتواند دوباره به قدرت برسد، طبق رویه جدید حزب حاکم محافظه‌کار به حمایت ۱۰۰ نماینده نیاز دارد.
برخی شنیده‌ها، حکایت از آن دارد که سعید محمد یکی از گزینه‌های ابراهیم رئیسی برای وزارت کار است. از سوی دیگر با توجه به بیماری رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی این احتمال نیز وجود دارد که سعید محمد بخواهد جایگزین او در این وزارت خانه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ