فدراسیون فوتبال در تمام روزهایی که رسانه‌های ایران به دنبال خبری از سرمربی احتمالی تیم ملی بودند، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.
مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سطح هیأت‌های بلندپایه برای تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
وزیر اقتصاد گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شده و به محض پایان مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از مذاکرات وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز واردات خودرو خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
عارف غلامی نه با استقلال تمدید قرارداد کرده و نه تیم جدید خود را برگزیده است.
در روز‌های اخیر موضوع بن‌بست در توافق موقت میان ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران در برخی رسانه‌های غربی مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد موضوع فراتر از اختلاف بر سر سرنوشت این زندانی ناشناس باشد.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
آنچه آقای عبداللهیان مطرح کرده‌اند، احتمالا درست است، اما با توجه به اینکه در روند مذاکرات محرمانه و مخفی به نتایجی رسیده‌اند، طرف آمریکایی تمایلی برای بیان آن تا زمانی که توافق کامل و قطعی صورت نگرفته، نداشته باشد.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
رئیس جمهور فرانسه اخیرا گفته، اروپا باید به فکر این باشد که وقتی روسیه به پای میز مذاکرات بازگشت چگونه به آن ضمانت بدهد. این اظهارات ماکرون با واکنش منفی رهبران کشور‌های اروپایی همراه شده است.
نمی‌توان از خزان مذاکرات سخن به میان آورد، اما باید توجه داشت بعد از انتخابات کنگره احتمالا دولت بایدن امتیازات کمتری به ایران در مذاکرات هسته‌ای خواهد داد
به نظر می‌رسد مذاکرات برجامی باز هم به محاق می‌رود و وعده‌ای که مذاکره کنندگان به عنوان نمایندگان کشور‌های عضو برجام مبنی بر امضاء توافق در این هفته داده‌اند، محقق نخواهد شد.
زلنسکی گفت: «نمی‌خواهیم تجربه منفی توافقنامه‌های مینسک را که به دست رفتن بخشی از کشورمان منجر شد تکرار کنیم».
سخنگوی وزارت خارجه: پلن B ایران در صورت پاسخ منفی آمریکا در مذاکرات احیای برجام، تقویت روابط با سایر کشورهاست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع مذاکرات تنها یکی از مسائل سیاست خارجی ایران است و مسائل دیگر از جمله روابط خارجی و تجاری با کشور‌های دیگر را نیز در دست پیگیری است که در این رابطه نیز پلن B ما استمرار سیاست لغو تحریم‌ها از طریق تقویت روابط با دیگر کشورهاست.
«اگر دیپلمات ها در قالب کشورهای عضو گروه پنج بعلاوه یک و ایران، نتوانند راه حلی میانه جهت احیای برجام بیابند، احتمال اینکه منطقه خاورمیانه هدفِ بی ثباتی های بیشتر در آینده نزدیک قرار بگیرد، کاملا وجود دارد. البته که تحقق این سناریو تا سال ها تبعات منفی خود را در منطقه خاورمیانه نشان خواهد داد».
هاشمی هیچ جا از خاطراتش اشاره‌ای به نشستن روحانی «پای میز مذاکره» نمی‌کند و تنها بر مخفی نگه داشتن مذاکرات میان چهار نفر که یکی از آن‌ها روحانی است، تصریح دارد. دلیل عدم مذاکرۀ روحانی هم روشن است؛ مخالفت امام با مذاکرۀ سران کشور با هیات آمریکایی ... علی لاریجانی نیز تاکید مرده است : روحانی در قضیۀ مک‌فارلین نقشی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ