با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.
طبق قانون اساسی، هر نماینده "حق" دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نماید (اصل 84) ولی گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خود را فراتر از قانون اساسی پنداشته و نماینده ای را کلا از حق خود محروم کرده و زشت تر این که رئیس مجلس هم عملاً این بدعت را پذیرفته است.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید ایران طی ساعات آینده اعلام خواهند شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
دو رکن اساسی که میتواند سبب بهبود عملکرد بدن شود ورزش و تغذیه مناسب است. ورزش یکی از عوامل مهم برای سلامتی بدن است که بررشد مو نیز تاثیر گذار است.
تداوم بحران عجیب در مدارس قم؛ آیا زمان مداخله اساسی و فوری نشده است؟!
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
در هر طرف از فضای نامتناهی اسامی عجیب و غریبی بر روی اجرام آسمانی گذاشته شده است که هرکدام دلیلی دارد.
کانسپت ردیاب هوشمند گوگل بر پایه GPS است، ابعاد کوچک و سبکی دارد، بنابراین می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.
او تلاش می‌کرد با همراهی عاقلانه و مدبرانه با مردم، نقطه «امید به اصلاح» را در دل آنان زنده نگه دارد و برای دستیابی به آن، همچون گذشته هزینه‌های سنگین و فشارهای طاقت‌فرسا بر خود و نزدیکان خود را بر دوش می‌کشید چنان که دور از ذهن نیست که در این راه و با توجه به تشدید محدودیت‌ها که شاهد هستیم، خود ایشان نیز در حصر قرار می‌گرفت!
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
جرارد پیکه که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال ملی خداحافظی کرده‌ بود، حال با وجود عملکرد ضعیفش در تیم بارسلونا، نامش در میان اسامی بازیکنان اعزامی به جام‌جهانی قطر دیده‌ می‌شود.
وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.
با انتشار لیست جدید بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، اسامی عجیبی در بین آنها دیده می‌شود که در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.
در بخش بانوان اجازه نمی‌دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند.
سوال اساسی و مهم اینجاست ایران چطور می‌تواند این مسابقات را برگزار کند در حالی که بسیاری از تیم‌های خارجی شرکت کننده در این بازی‌ها بدون حجاب شرکت خواهند کرد!
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پوشش کاملی که در بازار‌ها انجام می‌دهیم، قطعاً آرامش در بازار ارز ایجاد می‌شود؛ البته بانک مرکزی از ظرفیت قوانین موجود استفاده می‌کند و به‌ زودی اختیارات ویژه‌ای هم برای بانک مرکزی اضافه می‌شود و می‌تواند به تعادل در بازار کمک زیادی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ