برخی شنیده‌ها، حکایت از آن دارد که سعید محمد یکی از گزینه‌های ابراهیم رئیسی برای وزارت کار است. از سوی دیگر با توجه به بیماری رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی این احتمال نیز وجود دارد که سعید محمد بخواهد جایگزین او در این وزارت خانه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد بازیکنان استقلال تکمیل شده و حتی امکان استخدام سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب نیز وجود ندارد.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مامور مذاکره با محمد ربیعی است.
این روز‌ها بحث ترور سید محمد خاتمی و ترور دوم ناموفق هاشمی رفسنجانی داغ است. به همین مناسبت نگاهی به ترور چهره‌های شاخص می‌اندازیم.
سعید محمد نسبت به حضور جاسوس‌ها و نفوذی‌ها در پست‌های کلیدی هشدار داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت والده سعید لیلاز را تسلیت گفت.
فیلم‌های «در آغوش درخت» به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی بابک خواجه پاشا، «غریب» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی، «وابل» به تهیه کنندگی سپهر سیفی و کارگردانی تورج اصلانی و «گل‌های باوارده» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مهرداد خوشبخت رونمایی خواهد شد.
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، سعید محمد به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد.
با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، سعید محمد به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد.
سعید مدنی برابر کیفرخواست صادرشده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس به ریاست محمد نصیرپور برابر مواد ۴۹۸، ۵۰۰ و ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به «تشکیل و اداره گروه‌های معاند نظام»، «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور» و «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» متهم شده بود.
سعید محمد در تازه‌ترین توییت خود از دولت رئیسی انتقاد کرد
سعید محمد در اکانت خود در شبکه های اجتماعی نوشت: مراقب ایران عزیز باشیم. گرگ‌ها در کمین اند.
سعید محمد در اکانت خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: مراقب ایران عزیز باشیم. گرگ‌ها در کمین اند.
محمد طاهر وادی بعد از حدود یک دهه جایگزین سعید معروف در تیم ملی والیبال شد؛ آن هم در دو تورنمنت مهم و سخت.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.
سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد منصوب و ابراهیمی جایگزین سعید محمد شد.
سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد منصوب و ابراهیمی جایگزین محمد شد.
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات در راس قوه مجریه و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی اتخاد می‌شود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد خواستار بازنگری در مصوبه اخیر واردات خودرو که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، شد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور مهمان ویژه تمرین امروز تیم ملی کاراته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ