با توجه به شدت جراحات وارد شده به وزیر ورزش و جوانان و احتمال طولانی بودن روند درمان حمید سجادی، صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای این وزارتخانه مطرح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نادری در نخستین سال پس از بازگشت به آمریکا به استخدام ناسا در آمد؛ جایی که آرزوی بسیاری از ایرانیان به ویژه کودکان و نوجوانان بود و حالا نادری با فعالیت در ناسا تبدیل به یک قهرمان برای آن‌ها شده بود؛ او در مدت ۳۶ سال حضورش در ناسا سمت‌های مختلفی در زمینه‌های فنی و مدیریتی بر عهده گرفت.
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان یک روز بعد از مسابقه به طور مفصل درباره حواشی پیش آمده بین او، عبدالله ویسی و ساپینتو صحبت کرد.
فدراسیون جهانی والیبال از ابراهیم فیروزی و محمد شاهمیری برای قضاوت و نظارت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد.
فدراسیون جهانی والیبال از ابراهیم فیروزی و محمد شاهمیری برای قضاوت و نظارت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد.
فدراسیون جهانی والیبال از ابراهیم فیروزی و محمد شاهمیری برای قضاوت و نظارت در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس دعوت کرد.
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل‌محمدی پاسخ می‌دهد، اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
مرکز رسانه قوه قضاییه، با انتشار خبری اعلام کرد، فردی به نام حسن فیروزی که رسانه های ضد انقلاب ادعا کرده بودند در زندان شکنجه شده و به کما رفته است، در حال فرار از مرزهای کشور دستگیر شد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفت‌وگو با میزان ماجرای ادعاهای پرتعداد پیرامون خود را شرح داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه از همان روز جفت‌گیری موفقیت‌آمیز ایران و فیروز، تیم پایش تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست متشکل از کارشناسان و دامپزشک متخصص در سایت این یوز‌ها در توران مستقر شده‌اند تصریح کرد: وضعیت "ایران" (یوز ماده) به‌صورت لحظه به لحظه توسط این متخصصان پایش می‌شود.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
حسن فیروزی نحوه ارتباط خود با صفحات مجازی مرتبط با معاندین را تشریح کرد و گفت: بی بی سی و اینترنشنال مطلبی از من قبول نمی کردند و از طریق صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام می‌شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت، می‌گوید امیدوار است ITC تاوارس، مربی جدید این تیم برای هفته بعد صادر شود.
برنا فیروزی، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.
حجت اله فیروزی پور گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقت کرده اما به نظر می‌رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.
هافبک اسبق ملوان اکنون در کسوت مربیگری روبروی فیروز کریمی قرار خواهد گرفت.
علی فیروزی از آخرین وضعیت نیمکت صنعت نفت آبادان که پرکاس به تازگی از آن جدا شده خبر داد.
حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بورس تابناک گفت: مطالبه نمایندگان و جامعه این است که هر چه زودتر سهام دولتی خودروساز‌ها واگذار شود.
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران دیدار تیم‌های اوکراین و صربستان را به عنوان داور دوم قضاوت کرد.
برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ