پیمان رنجبری آمار خوبی را در ۴ هفته اخیر از خود به‌جا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجید عبدالحمیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس تابناک در رابطه با تاثیر گشایش‌های سیاسی و اقتصادی بر صنایع تولیدی، اظهار کرد: سفر پادشاه عمان به ایران می‌تواند به سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید در کشور حامل اخبار مثبتی برای بازار سرمایه در بلند مدت باشد.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به همراه عباس عراقچی اخیرا وارد لبنان شده است، با دبیرکل جنبش حزب‌الله دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت‌و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
دفتر ریاست جمهوری سوریه، عصر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی و «بشار اسد» همتای سوری او تلفنی گفت‌و‌گو کرده‌اند.
رئیس جمهور بعد از خبر ساعت ۲۱ امشب سیما به صورت زنده و از طریق تلویزیون با مردم گفت‌و گو خواهد کرد.
آذر منصوری گفت: اینکه اصلاح‌طلبان در بزنگاه‌ها به جلساتی که بیشتر گفت و شنود است تا گفت‌وگو دعوت شوند و این گفت و شنودها هیچ تاثیری در نوع رفتار و سیاستگذاری‌های حکمرانی نداشته باشد و برای گفت و شنود باشد، معنایی جز دور شدن از مفهوم گفت‌وگو ندارد.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
رئیس مجلس امشب با مردم به صورت زنده گفت‌و‌گو می‌کند.
روایت رسمی: آيلار شب‌هنگام ۲۵ آبان در داخل گودبرداری یک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. / دایی آيلار: او روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه در تظاهرات و به دليل شليك از فاصله نزدیک و از پشت سر و با تفنگ ساچمه‌ای كشته شده‌است. پدر آیلاردر گفت‌و‌گو با خبرگزاري دولت : رسیدگی به فوت دخترم را به مراجع قضایی سپرده‌ام. فوت او ربطی به حوادث اخیر ندارد
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: غفلت از گفت وگوی بین نسلی یا بین اقشار جامعه موجب شده که بدخواهان ایران برای ضربه زدن به کشورمان امیدوار شوند.
گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره‌مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.
ژاوی امروز از گفت‌و‌گو با جرارد پیکه در تابستان که در آن به او گفت در فصل جاری جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت، به عنوان سخت‌ترین جلسه عمرش یاد کرد. از نظر ژاوی بازنشستگی پیکه قابل پیش‌بینی بود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیمی که 37 سال رنکینگ یک جهان است حقش بیش از این‌هاست و اگر توجه‌ها کمتر شود جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم.
بلینکن و هرتزوگ درباره آنچه آن را «تقویت روابط دوجانبه آمریکا-اسراییل، نگرانی‌های امنیتی مشترک، از جمله جنگ متجاوزانه روسیه در اوکراین و تاثیر مخرب ایران در منطقه» خوانده‌اند، گفتگو کرده‌اند.
بدون اغراق یزدانی یکی از جنگنده‌ترین کشتی‌گیرانی است که تابه‌حال در زندگی‌ام دیدم.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با تأکید بر ادامه جنگ در این کشور مدعی شد آغاز گفت‌گو با روسیه برای پایان جنگ و کاهش تنش‌ها، شبیه صدور حکم مرگ برای اوکراین است.
گل‌زن‌ترین مهاجم تاریخ باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گو با “آنتن” از شرایط خوب این تیم در فصل نقل و انتقالات می‌گوید.
پس از درخواست برخی احزاب عراقی برای گفت‌و‌گو به منظور حل مشکلات سیاسی در این کشور، رهبر جریان صدر گفت‌و‌گو را امری بی‌فایده دانست و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ