بلینکن و هرتزوگ درباره آنچه آن را «تقویت روابط دوجانبه آمریکا-اسراییل، نگرانی‌های امنیتی مشترک، از جمله جنگ متجاوزانه روسیه در اوکراین و تاثیر مخرب ایران در منطقه» خوانده‌اند، گفتگو کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای امور خارجه آمریکا و عربستان در مورد مسائل میان دو کشور و پرونده های منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین و وضعیت سودان و یمن رایزنی کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار فارس آخرین وضعیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را جویا شد.
وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره موعد نشست النقب در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
وزیر خارجه آمریکا که هم‌اکنون در سفری دو روزه در پکن به سر می‌برد، با رئیس‌جمهور چین دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیپلمات ارشد چینی در گفت‌وگو با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های پیش روی واشنگتن در قبال پکن، شفاف‌سازی کرد.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آمادگی‌ برای نشست راهبردی دو کشور، همکاری در زمینه صنایع دفاعی، حمله به ساختمان «خانه تُرک» در نیویورک و روند عضویت سوئد در ناتو گفت‌وگو کردند.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا در آستانه سفر به پکن در گفت‌وگویی اعلام کرد تنش آمریکا و چین روبه‌کاهش است، اما در عین حال «نگرانی‌های واشنگتن نسبت به تایوان» را تکرار کرد.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین تماس تلفنی خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در خصوص توافقات عادی سازی و تلاش های مشترک برای جلوگیری از آنچه وی مدعی دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد، گفتگو کرد.
«مولود چاووش اوغلو» در گفتگوی تلفنی با «آنتونی بلینکن» تأکید کرد که کشورش به جنگ قاطعانه علیه تروریسم در سوریه ادامه می دهد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
خبرگزاری عربستان به جزئیات بیشتر اشاره‌ای نکرد حال آنکه پیشتر وزارت خارجه عمان از تماس تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود خبر داد و افزود که دو طرف تمدید آتش‌بس در یمن را مورد بررسی قرار دادند.
وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تاکید بر اهمیت تداوم کمک نظامی به اوکراین، درباره آنچه که «چالش‌های ایران» خواندند، گفتگو کردند.
وزیرخارجه آمریکا با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود درباره ایران و گفتگو کرد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.
دیدار و گفت‌وگوی بلینکن با بورل درباره برنامه هسته‌ای ایران هم‌زمان با از سرگیری مذاکرات وین درباره بسته پیشنهادی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای احیای برجام انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ