یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: غفلت از گفت وگوی بین نسلی یا بین اقشار جامعه موجب شده که بدخواهان ایران برای ضربه زدن به کشورمان امیدوار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران پس از باخت تیم‌شان داشت.
پیام نیازمند پس از شکست سپاهان برابر پرسپولیس، گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در پایان مسابقه و شکست ۵-۲ تیمش مقابل رئال، با گزارشگر بی تی اسپورت گفت‌وگوی کوتاهی داشت.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت‌و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
رئیس جمهور بعد از خبر ساعت ۲۱ امشب سیما به صورت زنده و از طریق تلویزیون با مردم گفت‌و گو خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
رئیس مجلس امشب با مردم به صورت زنده گفت‌و‌گو می‌کند.
سفیان امرابط پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال، در یک گفت‌وگوی کوتاه، درباره صعود تاریخی تیم ملی مراکش صحبت کرد.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.
بازیکن باتجربه فولاد خوزستان گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد.
ژاوی امروز از گفت‌و‌گو با جرارد پیکه در تابستان که در آن به او گفت در فصل جاری جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت، به عنوان سخت‌ترین جلسه عمرش یاد کرد. از نظر ژاوی بازنشستگی پیکه قابل پیش‌بینی بود.
علی دایی در گفت‌وگو با یورونیوز فارسی در حالیکه به خبرنگار گفته بود، قصد مصاحبه ندارد، با اصرار روبرو شد و در واکنشی کوتاه گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
ریکاردو ساپینتو پس از دربی امیدها گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
بدون اغراق یزدانی یکی از جنگنده‌ترین کشتی‌گیرانی است که تابه‌حال در زندگی‌ام دیدم.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران در پایان مسابقه کامران قاسمپور گفت‌وگوی کوتاهی با شبکه خبر داشت.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران در پایان مسابقه کامران قاسمپور گفت‌وگوی کوتاهی با شبکه خبر داشت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
پیمان رنجبری آمار خوبی را در ۴ هفته اخیر از خود به‌جا گذاشته است.
گل‌زن‌ترین مهاجم تاریخ باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گو با “آنتن” از شرایط خوب این تیم در فصل نقل و انتقالات می‌گوید.
پس از درخواست برخی احزاب عراقی برای گفت‌و‌گو به منظور حل مشکلات سیاسی در این کشور، رهبر جریان صدر گفت‌و‌گو را امری بی‌فایده دانست و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وبملت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وبملت در روزهای آینده بورس است.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.
رئیس دستگاه قضا در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: بیش از ۹۰درصد از برنامه‌هایی که در ذیل اهداف کوتاه مدت سند تحول قضایی پیش‌بینی شده بود، انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ