اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کردند.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات های فنی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر کردند و گفتگوهای فنی انجام شده است و این گفت‌وگو ها در مسیر های توافق شده ادامه دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در دهلی‌نو با قطار وارد کی‌یف شد.
بعد از مدت‌ها انتظار، فدراسیون فوتبال، گزینه مورد نظر خودش را برای هدایت تیم ملی، در هفته گذشته، معرفی کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه تظاهرات علیه وی در سرزمین‌های اشغالی، به منظور گفت‌وگو درباره مسائلی از جمله ایران، در سفری دو روزه عازم برلین شده است.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد رئیس‌جمهور اوکراین به راه‌حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین اعتقاد دارد ولی در شرایط کنونی آمادگی آغاز گفت‌وگو با روسیه را ندارد.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد برای آغاز گفت‌وگوهای صلح و پی‌گیری مطالبات اوکراین، دولت این کشور باید اراده سیاسی داشته و تمایل به گفت‌وگو نیز داشته باشد.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیمی که 37 سال رنکینگ یک جهان است حقش بیش از این‌هاست و اگر توجه‌ها کمتر شود جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اگر غرب منافع و مسائل امنیتی این کشور را در نظر داشته باشد، مسکو آمادگی گفت‌وگو را دارد.
آصفری می‌گوید: اعتراض هم غیرقانونی نیست، اما یک جریانی به دنبال این است که اجازه ندهد که این اعتراض‌ها تبدیل به مطالبه‌گری و یک اصلاح در بعضی از امور شود و به دنبال ایجاد بحران، ناامنی و آشوب‌کردن هستند و می‌خواهند با ایجاد ناامنی، صدای معترضین شنیده نشود و به دنبال منافع و مصالح خود و در پی از هم پاشیدگی و تجزیه ایران هستند.
محمدجواد حق‌شناس می پرسد چگونه ممکن است گفت وگویی شکل بگیرید در حالی که پلتفرم‌های مبتنی بر گفت‌وگو و مخاطب از دسترس خارج شده‌اند.؟
بدون اغراق یزدانی یکی از جنگنده‌ترین کشتی گیرانی است که تابحال در زندگی‌ام دیدم.
پیمان رنجبری آمار خوبی را در ۴ هفته اخیر از خود به‌جا گذاشته است.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با تأکید بر ادامه جنگ در این کشور مدعی شد آغاز گفت‌گو با روسیه برای پایان جنگ و کاهش تنش‌ها، شبیه صدور حکم مرگ برای اوکراین است.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
نماینده روسیه در مذاکرات وین دیدار و تبادل نظر با همتای ایرانی‌اش درباره مسائل باقی‌مانده در روند احیای توافق هسته‌ای را صریح و سازنده تلقی کرد.
پس از درخواست برخی احزاب عراقی برای گفت‌و‌گو به منظور حل مشکلات سیاسی در این کشور، رهبر جریان صدر گفت‌و‌گو را امری بی‌فایده دانست و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ