الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت‌و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
یک شبکه تلویزیونی با استناد به اظهارات برخی منابع مطلع از سفر هفته آتی وزیر امورخارجه ایران به ژاپن خبر داد.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
اظهارات جالب فرزند حمید نوری در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی که دروغ های این شبکه را درباره دادگاه پدرش برملا کرد.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
مارتین تایلر، کارشناس معروف شبکه اسکای اسپورت، به خاطر اظهاراتش در بازی لیورپول-تاتنهام به نژادپرستی محکوم شد.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی با لانس به اتهام سنگین اخیر علیه خودش واکنش نشان داد و گفت از مطرح شدن چنین اتهامی شوکه و منقلب است.
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم.
این اظهارات در پی این مطرح می‌شود که اخیرا شبکه بلومبرگ به نقل از دو منبع دیپلماتیک ناشناس گزارش داده بود که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته وجود اورانیوم ۸۴ درصدی غنی شده در ایران را کشف کردند که برای ساخت سلاح هسته‌ای کافی است.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
مهدی تاج بعد از حضور جنجالی در یک برنامه از شبکه ورزش به صورت تلویحی از اظهاراتش عذرخواهی کرد.
یورگن کلینزمن در مصاحبه مجدد با شبکه بی. بی. سی حرف‌هایش علیه کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران را پس گرفت.
فواد ایزدی؛ کارشناس برنامه جهان‌آرا در شبکه افق گفت: دانشجو‌ها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعاها درباره فروش پهپادها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.
کارشناس برنامه شیوه که از شبکه ۴ تلویزیون پخش می‌شود؛ در اظهاراتی عجیب گفت: تنبیه را از مدارس حذف کردیم و نتیجه‌اش این شد که معدل دانش‌آموزان به ۱۲ رسیده است!
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
شبکه توئیتر حساب توئیتری وزارت خارجه روسیه را به دلیل انتشار اظهارات یک مقام ارشد وزارت دفاع این کشور را موقتا مسدود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ