دفتر ریاست جمهوری سوریه، عصر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی و «بشار اسد» همتای سوری او تلفنی گفت‌و‌گو کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
مدیر یکی از هتل‌های زنجیره‌ای که به دلیل مسئله حجاب برای بار سوم تعطیل شده است در نوشته‌ای کنایه‌آمیز بابت این برخورد از مسئولان تشکر کرد. او دربخشی از نامه اعتراضی خود نوشت: خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و از تلاش شبانه‌روزی شما برای پیشرفت صنعت گردشگری کشور و همچنین توجه به تلاش بخش خصوصی جهت احیای بافت تاریخی، تشکر کنیم.
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در دو هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باعث نگرانی کارشناسان و اهالی این رشته شده؛ آنهم در شرایطی که ایران از هشت مسابقه 6 بار شکست خورده است.
سید حسن خمینی نوشت: بحمدالله پس از سال‌ها وقفه، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در اوج شکوه برگزار گردید و بار دیگر حلقه مشتاقان بر گرد حرم آن امام بزرگوار شکل گرفت.
مولاوردی گفت: چنین رفتاری در خصوص مسئله حجاب و پلمب مراکز کسب و کار، دقیقا بار مسئولیت را بر دوش صنوف انداخته و با فرافکنی از دستگاه‌هایی که در قانون مصوب ۸۴ راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، وظایف متعددی دارند-به ویژه نهادهای فرهنگی-سلب مسئولیت می‌کند. در حالی که مسئولیت رعایت حجاب و تذکر و یا پیگیری آن با کسبه نبوده و این قشر، مسئولیت حرفه‌ای و صنفی خودشان را دارند.
در لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به‌صورت هوشمند و با استفاده از فناوری‌های نوین اعمال خواهد شد، کشف حجاب سر توسط بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن نما جرم انگاری شده و مرتکبین این جرم پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار مورد تذکر و جریمه‌های نقدی قرار خواهند گرفت.
ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
دانشمندان گزارش دادند که درست مانند انسان‌ها، میمون‌ها نیز قادر به مشورت پیچیده و تصمیم‌گیری دقیق هستند. به طور خاص، برای اولین بار، این مطالعه نشان می‌دهد که میمون‌ها می‌توانند عمیقاً در مورد یک مشکل فکر کنند و عوامل مختلفی مانند هزینه‌ها، پیامد‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیرند و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، بار دیگر بدون تشکر از هواداران این تیم زمین بازی را ترک کرد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌جهانی در دیداری حضور پیدا نکرده است، پس از تغییر در کادر فنی خود برای نخستین بار به مصاف تیمی خواهد رفت که با تحریم از سوی فیفا مواجه شده است.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان ضمن تشکر از کمک های این کشور به زلزله زدگان سوری به روابط تاریخی میان سوریه و ارمنستان اشاره کرد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان ضمن تشکر از کمک های این کشور به زلزله زدگان سوری به روابط تاریخی میان سوریه و ارمنستان اشاره کرد.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد: «بشار اسد در این تماس از پادشاه بحرین به خاطر احساسات برادرانه تشکر و قدردانی کرد و از خداوند متعال خواست بحرین و مردم آن را از هرگونه آسیب حفظ کند.»
انتشار تصویر یک فرد در قالب پوشش معمول زنان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا، بار دیگر پرونده" شبنم مددزاده" که این روزها به عنوان چهره‌ای جوان یکی از وظایف اصلی‌اش ارتباط با نهادهای اروپایی و بین‌المللی از سوی منافقین برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران است را در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته کرده است.
علی‌رغم انتقادات مقامات ایرانی، نخست‌وزیر عراق بار دیگر از نامی جعلی برای خلیج فارس استفاده کرد.
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت در نماهنگی با عنوان «برای امنیت ملت» برای نخستین بار منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی فرمودند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.
تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت در نماهنگی با عنوان «برای امنیت ملت» برای نخستین بار منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی فرمودند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ