سه عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران برای حضور در رقابتهای گرندپری بامداد فردا راهی پاریس می‌شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
احسان حاج‌صفی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام در گذشت دو عضو جامعه رسانه‌ای اصفهان را تسلیت گفت.
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
محمدرضا داورزنی در رابطه با اقدام جنجالی آکریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای پنج ‌عضو تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.
ارتش ترکیه امروز سه شنبه مواضع حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در منطقه سنجار در شمال عراق را هدف حمله پهپادی قرار داد.
سه ورزشکار ایرانی در تیم پناهندگان اروپا حضور دارند و مقرر شده که از اواخر خرداد در باز‌ی‌های اروپایی شرکت کنند. نکته شایان تأمل اینکه تیم مذکور کلا پنج عضو دارد که سه نفر از آن‌ها ایرانی هستند و یکی از آن‌ها هم تجربه حضور در ایران را داشته است! با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که درصد بالایی از این تیم را ورزشکاران مهاجر ایران تشکیل داده‌اند که هرکدام بنا بر دلایلی تصمیم به ترک ایران گرفته‌اند.
اهواز - سه ورزشکار ملی پوش فوتبال قطع عضو تیم ملی ایران و شاغل در فوتبال ترکیه امروز در اهواز تشییع می‌شوند.
طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور مقامات سیاسی و ورزشی، پیکر سه ملی پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند،به استان خوزستان انتقال داده شد.
زلزله اخیر ترکیه منجر به مرگ سه عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران شده است که به عنوان لژیونر در لیگ باشگاهی این کشور فعالیت داشتند.
سه عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی راه یافتند.
سه عضو تیم استقلال در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حضور یافتند.
یک عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی ما استفاده از مربی خارجی در تیم ملی است که جذب آن دو سه ماه زمان می‌خواهد.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظر خود در مورد اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی تا دو هفته دیگر اعلام خواهد کرد.
عضو کادر فنی تیم پتروپالایش بلیش می‌گوید که این تیم برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان، هر سه ملی‌پوش قبلی خود را حفظ کرده و یک نفر دیگر را به این جمع اضافه می‌کند.
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
با رضایت باشگاه آلمانی از سرعت روند بهبود سردار آزمون، تمرینات او زیر نظر عضو کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد
سه عضو تیم ملی جودو ایران برای حضور در جام ریاست جمهوری راهی تاجیکستان شدند.
سه عضو تیم ملی جودو ایران برای حضور در جام ریاست جمهوری راهی تاجیکستان شدند.
تیم سه نفر جودو ایران با هدایت عضو سابق تیم ملی در مسابقات بین المللی جودو تاجیکستان به روی تاتامی می رود.
عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی صوفیه و برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تیم دانشجویان را در مسابقات جهانی همراهی خواهند کرد.
عضو تیم ملی جودو گفت: تیم ملی جودو ایران پس از سه سال دوری از رقابتهای بین المللی موفق به کسب مدال برنز مسابقات تیمی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد که این اتفاق کار بسیار بزرگی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ