عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی صوفیه و برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تیم دانشجویان را در مسابقات جهانی همراهی خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور اصفهانی فوتبال برای دومین بار طی سه هفته اول لیگ برتر در کوبل داوری بازی شمس آذر قزوین حضور خواهد داشت.
جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
وینگر با تجربه آلومینیوم پس از سه روز غیبت دوباره در جمع شاگردان مجتبی حسینی حضور یافت.
سه بازیکن باتجربه لیگ برتر با حضور در تمرینات مس رفسنجان به شایعات موجود پایان دادند.
رهبران سه کشور متفق (روزولت، چرچیل و استالین) آمده بودند تا بر سر چهرهٔ جهان پس از پایان جنگ جهانی دوم توافق کنند و تصمیماتی هم درباره استقلال و تمامیت ارضی ایران بگیرند، آن هم بدون حضور ایران!
در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
کاپیتان پرسپولیس که پس از حضور در جام حذفی مقابل سپاهان ورق را به سود تیمش برگردانده بود، یک مصاف سخت دیگر با طلایی‌پوشان پیش رو دارد.
یازدهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸:۲۰ صبح امروز(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) با قرائت دستور جلسه توسط سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، کار خود را آغاز کرد.
بعد از حضور سه هفته‌ای در ترکیب سپاهان، مانوئل فرناندز دوباره جمع زردها را به واسطه مصدومیت ترک کرد.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
در بازی اول اخراج شد، از سه بازی بعدی محروم است و اگر دوباره محروم یا مصدوم نشود، اجازه حضور در ۱۷ بازی دیگر را دارد. به عبارتی هر بازی فلیکس در لیگ برتر برای تاد بولی تقریبا یک میلیون یورو هزینه دارد.
دربی روز سه شنبه و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود
روز گذشته پس از شروع دوباره تمرینات سپاهان در اصفهان تقدیر ویژه‌ای از سه بازیکن این تیم با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان به عمل آمد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس درباره برنامه های سوپرلیگ طعنه زد.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با ورزش سه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
فصل گذشته کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.
صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردو‌های قبلی تیم ملی حضور داشتند، به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی‌روش تصمیم خود را درباره این نفرات تغییر می‌دهد یا خیر.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
امیر عابدزاده که در پنج هفته ابتدایی این فصل لالیگا ۲ اسپانیا در ترکیب پونفرادینا حضور داشت، پس از غیبت در بازی‌های سه مسابقه اخیرشان امروز دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی دیدار برابر گرانادا بازگشته است.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا پس از سه مسابقه دوباره حضور در ترکیب این تیم را تجربه می‌کند.
مدیر فنی آکادمی سپاهان ضمن رد شایعه انحلال تیم امید سپاهان، از حضور تیم ب سپاهان در رقابت‌های لیگ دسته سه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ