احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظر خود در مورد اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی تا دو هفته دیگر اعلام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اسامی جانبازان مشمول دریافت واردات خودرو طی یک ماه به وزارت صمت اعلام می‌شود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آن‌ها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و … از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی مواردی را که مشمول تخفیف در پرداخت مالیات بر درآمد اجاره می‌شود، مشخص کردند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف طرح مالیات بر سوادگری معطوف به فعالیت افرادی است که دست به دلالی کاذب می‌زنند و اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ مردم اصابت نمی‌کند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای ۲۰ میلیارد مشمول مالیات شد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای ۲۰ میلیارد مشمول مالیات شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور عبور از خام فروشی، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی و گازی را مشمول مالیات بر درآمد کردند.
قالیباف در دیدار با رئیس مجلس الجزایر گفت: «من در دوران انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی در ایران مشغول مبارزه با استبداد بودم...
باقری گفت: مجلس به وزرا اعتماد کرد و آنها مشغول کار شدند، اما آن انتظاری که از دولت می‌رفت به دست نیامد. نمی‌توان مردم را ناراضی نگه داشت و نباید رییس جمهور این موضوع را به تاخیر بیندازد زیرا بسیار خطرناک است، مجلس در این موضوع تعارف ندارد و اگر دولت بخواهد به این رویه ادامه بدهد استیضاح ادامه خواهد داشت و این به صلاح نظام نیست، از ما هم می‌خواهند این کار را نکنیم، اما ما که نمی‌توانیم بر سر منافع مردم تعارف کنیم.قوی‌تر است.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: برخی افراد متخلف و معلوم الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌های بازنشستگی هستند که باید برکنار شوند.
طبق تصمیم مجلس، لایحه الحاق یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه جرایم مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی مشمول مرور زمان نشود، به صورت عادی بررسی می‌شود.
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه‌ای را تصویب کردند که بر اساس آن، مستمری متوفی به فرزندان ذکور محصل در همه دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه معلمان طرح مهرآفرین بدون برگزاری آزمون مجدد مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان شدند.
بر اساس یک باور رایج، اما بی‌مبنا میان متدینان و سیاستمداران ما، جنبش‌هایی که خواهان برابری میان حقوق زن و مرد هستند، ماهیتی غیردینی یا لائیک دارند و در سالیانی دراز، به گونه‌ای رفتار شده که واژه فمینیسم گویی حساسیت‌زا و حتی هراس‌آور است.
نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، این حوزه مشغول تجارت می‌شود، لذا با افزایش میزان واردات تولید دچار صدمه می‌شود که این موضوعی نگران‌کننده است.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: طرف آمریکایی آمادگی پذیرش بازگشت به برجام را قبل از انتخابات کنگره ندارد اما با استفاده از ابزارهای وسیع تبلیغاتی و رسانه ای می کوشد این طور جا بیاندازند که ایران مشغول به تعویق انداختن توافق است.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۴۳۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۳۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس تصمیمات اولیه اتخاذ شده قرار بر این است که دامنه نوسان در سال آینده تا ١٠ درصد تغییر کند. تا زمانی که اقتصاد کشور قابلیت پیش‌بینی‌پذیری نداشته باشد؛ نمی‌توان دامنه نوسان را در اعداد بالا مانند ٢٠ درصد یا ٣٠ درصد افزایش داد؛ چراکه یکباره سهامداران تحت تاثیر تصمیمی مانند افزایش احتمالی قیمت گاز تا ٦٠ درصد متضرر می‌شوند و دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.
شفافیت جلسات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، رأی لازم را در صحن علنی امروز نیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ