اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
در این نشست، طرف روسی در واکنش به اخبار منتشره در خصوص نشست مشترک اخیر وزیر ان خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه بر مواضع ثابت روسیه در قبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست همراه با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد.
بهارستان- دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
ترکیه، و سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به درگیری های مسلحانه در سودان واکنش نشان دادند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در لایحه‌ بودجه سال 1402 مبلغ خرید اتوبوس سه کابین رقم صفر به هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مالیات دانه درشت‌ها ۵.۵ برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دهه ۶۰ کسانی بودند که انسان فکر نمی‌کرد فاسد شوند، اما در دهه ۹۰ فاسد شدند؛ همین کسی که چند روز پیش اعدام شد، از خیلی‌ها بیشتر جبهه بوده است، حتی جای مهر هم داشت، آن هم سه تا! اما بر سر پول دچار لغزش شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: براساس این لایحه سه دهک پایین جامعه خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران: ساختمان‌های پرخطر که باید یک‌ بار در سال بازدید شوند، ساختمان‌های میان خطر هر سه سال یکبار و ساختمان خیلی کم‌خطر که در طول ۱۰ سال باید یکبار مورد بررسی قرار گیرند.
لااقل حقوق آن دختر خانم، سر ماه پرداخت می‌شود، اما گاهی اهالی رسانه مجبورند چند ماه برای دریافت مواجب‌شان، نجیبانه و البته مجبورانه! تحمل کنند.
عبدالله گنجی، شهاب اسفندیاری و اکبر نصراللهی به عنوان اعضای حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شدند.
احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظر خود در مورد اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی تا دو هفته دیگر اعلام خواهد کرد.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
عضو شورای شهر تهران درباره سه چالش اصلی شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.
منابع مصری از گفتگوهای مهم مقامات این کشور با سه کشور شورای همکاری خلیج فارس در زمینه برنامه شیرین سازی آب پرده برداشتند.
آمریکا و سه کشور اروپایی از شورای حکام خواستند، از ایران بخواهد توضیحات بیشتری درخصوص ذرات اورانیوم یافت شده در سه سایت اعلام نشده ارایه کند و این همکاری "الزامی و اضطراری" است. بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، پیش‌نویس این قطعنامه در روز جمعه به ۳۵ کشور عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی ارسال شده است.
خرمشهر- سه عضو شورای شهر خرمشهر برای ارائه توضیحات احضار شدند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات برگزاری و قبولی کنکور، ماراتن یک ساله کنکور را سه ساله می‌کند و با این اقدام سود مافیا دوچندان خواهد شد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
پس از اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» طبق دستور رئیس‌جمهور، ۴۰۰هزار تومان برای دهک‌های اول تا سوم و ۳۰۰هزارتومانی برای دهک‌های چهارم تا دهم به‌ازای هر نفر پرداخت شد. در این میان جاماندگان از یارانه و افرادی نسبت به دهک بندی‌ها اعتراض داشتند که درخواست‌ها بررسی می‌شود.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه عضو حقوقدان شورای نگهبان را تعیین کردند.علاوه بر سه عضو انتخاب شده در نشست امروز مجلس، هم اکنون هادی طحان نظیف، محمدحسن صادقی مقدم و غلامحسین مولابیگی اعضای دیگر حقوقدانان شورای نگهبان را تشکیل می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ