سه عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
سه ملی‌پوش کاراته‌کای ایران با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد و سه هزار دلار دریافت می‌کند.
سه دونده سرعتی ایران در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به عنوان نفر اول گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.
در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا تیم واین آلبالی با بازیکن ایرانی خود با نتیجه تساوی متوقف شد و بارسلونا بار دیگر به صدر جدول بازگشت.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
مدافع چپ تیم ملی ایران با پایان دوران مصدومیت دوباره فهرست تیم فوتبال آ. ا. ک بازگشت.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
با گفت‌وگوی ورزش سه با امین مروانی، بازیکن تیم استقلال ملاثانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی با وی تماس گرفت.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌ پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
سه ملی‌پوش تنیس روی میز ایران از رقابت‌های کانتندر اردن کنار رفتند.
سه ملی‌پوش تنیس روی میز ایران از رقابت‌های کانتندر اردن کنار رفتند.
از سه ملی‌پوش پاراتیراندازی که موفق به کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس شدند، تجلیل شد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
تصویری جذاب از علی دایی، عابدزاده و کریم باقری است
دومین دیدار تیم ملی ایران در اتریش با تساوی یک - یک به پایان رسید.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.
مسابقات تنیس روی میز کانتندر عمان با حضور سه ملی‌پوش ایران برگزار خواهد شد.
مسابقات تنیس روی میز کانتندر عمان با حضور سه ملی‌پوش ایران برگزار خواهد شد.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ