دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همراه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با شهردار کازان دیدار و گفتگو کردند.
رضا کلهر دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی تکواندو مکزیک، به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگش با محرومیتی چهار ساله مواجه شد.
حسین کلهر یکی از دلایل خداحافظی خود از تیم ملی اسنوبرد را تصمیم فدراسیون اسکی برای کنار گذاشتن باتجربه‌ها دانست و گفت: صمیم گرفتند به هر نحوی شده با حاشیه، دعوا و اختلاف بزررگسالان را کنار بگذارند.
روز نخست از رقابت‌های گرنداسلم با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
تکواندوکاران ايران در روز نخست از رقابت‌های نهایی گرنداسلم چین موفق به کسب مدال 3 نشان طلا، نقره و برنز شدند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با تاکید بر ضرورت توجه جدی به مقوله آمادگی جسمانی، گفت: در راستای برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی باید چرخش نخبگان مدنظر قرار گیرد.
رییس جدید انجمن پارااسکی گفت: تلاش خواهم کرد ورزش پارااسکی را به سمتی پیش ببرم که شاهد موفقیت‌های هر چه بیشتر این رشته در آینده باشیم.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تقابل این پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر پیش بینی جالبی انجام داد.
سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش اعزام ۱۰۰ نفر به قطر با همکاری وزارت ورزش را تایید کرد.
تکواندوکار ۱۷ ساله تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به قهرمان دوره قبل واگذار کرد و برنز گرفت.
نماینده وزن ۶۸- کیلدگرم تکواندوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک به مدال برنز جهان رسید.
نماینده وزن ۶۸- کیلدگرم تکواندوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک به مدال برنز جهان رسید.
روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حذف سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
دو عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران در مسابقات کاپ آسیا به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند تا جمع مدالهای تیم کشورمان به سه مدال برسد.
روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب دو مدال طلا و نقره دیگر برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
بر اساس پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان و تصویب دکتر ابراهیم رئیسی، سید خلیل ساداتی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون تعیین شد.
محمود کلهر گزینه اول سرمربگری تیم ملی نونهالان ایران
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...
. با وجود آنکه امکانات تفریحی در این روزها محدود شده، در همین تعطیلات نیز می‌توان فرصت‌هایی برای تفریح در خانه فراهم کرد؛ مشروط بر آنکه اندکی به فکر گذران راحت‌تر این ایام باشیم.
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ