سه ورزشکار ایرانی در تیم پناهندگان اروپا حضور دارند و مقرر شده که از اواخر خرداد در باز‌ی‌های اروپایی شرکت کنند. نکته شایان تأمل اینکه تیم مذکور کلا پنج عضو دارد که سه نفر از آن‌ها ایرانی هستند و یکی از آن‌ها هم تجربه حضور در ایران را داشته است! با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که درصد بالایی از این تیم را ورزشکاران مهاجر ایران تشکیل داده‌اند که هرکدام بنا بر دلایلی تصمیم به ترک ایران گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی رباتیک دانش آموزی ایران پس از درخشش در مسابقات جهانی پکن و کسب سه مدال به کشور بازگشت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
۳ مربی ایرانی و ۲ مربی اسپانیایی، کادرفنی جواد نکونام در تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
تیم آ. ا. ک با پاس گل ملی‌پوش ایرانی خود به برتری یک بر صفر مقابل پائوک رسید.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود.
ستاره ایرانی پورتو در پیروزی ارزشمند تیمش مقابل ریو آوه نقش داشت.
سرپرست تیم های اعزامی هلال احمر ایران به ترکیه گفت: امدادگران ایرانی ۳ محبوس شده زیر آوار ناشی از زلزله در ترکیه را نجات دادند.
سرپرست تیم های اعزامی هلال احمر ایران به ترکیه گفت: امدادگران ایرانی ۳ محبوس شده زیر آوار ناشی از زلزله در ترکیه را نجات دادند.
شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یواخیو لوو آلمانی نیز جزو گزینه هاست و به تیم ملی ایران معرفی شده است. لوو گزینه سختی برای حضور در تیم ملی است و از زمانی که از تیم ملی آلمان کنار رفته است بدون تیم است. با این حال گزینه جذابی برای بازسازی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.
بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
فهرستی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده، تقریبا همان فهرست مورد انتظار است؛ ولی در همین بین او سه اقدام غافلگیرکننده داشته که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش از اعلام حدس بزند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه موفق به شکست ژاپن شد.
کاپیتان تیم ملی ایران با یک ارسال زمینه‌ساز برتری لحظه آخری تیمش مقابل آترومیتوس شد.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی ستاره ایرانی توانست دوبار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند با نتیجه ۳ بر صفر از سد بایر لورکوزن گذشت
تیم ملی آذربایجان با گلزنی مدافع ایرانی خود به برتری مقابل اسلوواکی رسید.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش از کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در روز اول رقابت های کوراش قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.
بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ