امیرمحمد گَلَوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: تولید خودرو تاثیر گذارترین صنعت در کشور است، زیرا بیشترین تولید صنعت را تشکیل می‌دهد که ۲۵ درصد کل GDP کشور به حساب می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اراده الهی، اعتلای روزافزون پرچم و مکتب قرآنی عاشوراست و دشمنان آب در هاون کوفته و تیشه بر ریشه بی بنیاد خود می‌زنند.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه بازرگانان ایرانی و سوری گفت: اراده دو کشور ایران و سوریه بر توسعه روابط تجاری و سیاسی و اقتصادی در همه حوزه‌هاست.
رئیس جمهور با بیان اینکه اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط دوجانبه است گفت: سفر به دمشق نقطه عطفی در روابط دو کشور خواهد بود.
رئیس جمهور در دیدار مشاور امنیت ملی هند با اشاره به سابقه طولانی روابط دوستانه دو کشور گفت: امروز نیز اراده سران ایران و هند گسترش روابط به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزیر خارجه سریلانکا با اشاره به پیشینه روابط دوستانه ایران و سریلانکا، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزیر خارجه سریلانکا با اشاره به پیشینه روابط دوستانه ایران و سریلانکا، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
جلال مداحی در پست وینگ بک چپ نمایش درخشانی برای ذوب‌آهن ارائه کرد و شاید بهترین بازیکن تیمش بود.
محمدرضا باهنر با بیان اینکه ۳ پیشنهاد برای اصلاح حکمرانی به شمخانی ارائه کرده است، گفت که جلسه اخیر فعالان سیاسی با دبیر شورای‌عالی امنیت ملی خودسرانه نیست و می‌تواند گامی مهمی برای بهبود وضعیت باشد. او گفت: ما احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم شده است و وقتی چنین جلسه‌ای برگزار می‌شود، یعنی قرار است اصلاحاتی انجام شود.
رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه نظام اسلامی در حوزه قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری نمره خوبی دارد، اظهار داشت: طی ۴۰ سال گذشته هرگاه دولت‌ها اراده کرده‌اند، ارزش‌های انقلابی به خوبی در جامعه مستقر شده و به پیش رفته است.
یک بررسی سیستماتیک جدید شواهدی قوی ارائه کرده است مبنی بر اینکه ایجاد دیابت نوع ۱ با عفونت توسط انتروویروس‌ها که گروه بزرگی از ویروس‌های رایج هستند، مرتبط است.
فرمانده کل ارتش گفت: تعاملات با دیگر کشورها به‌منظور تحقق اهداف اسلام و سربلندی ملت‌ها و ارتش‌های منطقه را مفید می‌دانیم و به همین دلیل برای توسعه این تعاملات، اراده‌ای قوی وجود دارد.
امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی اراده جمهوری اسلامی ایران بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تاکید قرار داد.
امیرعبداللهیان افزود: اراده ما بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی استوار است.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه پاسخ طرف آمریکایی با دقت در حال بررسی است، تاکید کرد: اراده ما بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی استوار است.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: به همه طرف‌ها تاکید کرده ایم حل و فصل موضوعات ساختگی و سیاسی پادمانی، یک ضرورت اساسی است. ما اراده جدی و واقعی برای رسیدن به توافق قوی و پایدار را داریم و این اراده را در عمل نشان داده‌ایم.
دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، قصد دارند بعد از مدتی دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو بازگردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۹۳ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ