سازمان خصوصی سازی با انتشار آگهی و جزئیات، خبر از واگذای بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر صمت گفت: احیای معادن راکد سرعت گرفته و امسال معادن راکد واجد شرایط طی مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی‌ کشور گفت: باغ‌موزه هرندی قابل واگذاری نیست اما منزلی که در بیرون از محوطه این موزه قرار دارد، در مزایده قرار داده شده است.
اولین مزایده سال ۱۴۰۲ توسط صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با حضور مدیرعامل صندوق، اعضای کمیسیون مزایده، نماینده دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی برگزار شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی از تصویب مزایده دوم بلوک ۵۱ درصدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در هیات واگذاری خبر داد.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده اموال منقول این سازمان روز «سه‌شنبه» طبق روال گذشته از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام می‌شود.
قائم مقام صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی گفت: ۱۳۹ بنای تاریخی پس از مزایده واگذار شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی پاکدشت از انتشار آگهی مزایده کاخ ناصرالدین میرزا از طرف صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منتشر شد.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از مزایده ۶۷۱ دستگاه ‌خودرو بابت وصول معوقات مالیاتی‌ یک بدهکار کلان خبر داد.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از مزایده ۶۷۱ دستگاه ‌خودرو بابت وصول معوقات مالیاتی‌ یک بدهکار کلان خبر داد.
اصفهان- رئیس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان از واگذاری ۳۱۲ محدوده معدنی استان از طریق مزایده به بخش خصوصی خبرداد.
عصر امروز آیین رسمی مبادله قرارداد بزرگترین مزایده تاریخ ایران در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ یعنی بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله خبر داد.
برای اولین بار مزایده بناهای تاریخی در اختیار صندوق احیا و بهره برداری از بناها از طریق سامانه الکترونیکی انجام و طی آن ۶ بنای تاریخی به بخش خصوصی واگذار شد.
به استناد مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده نسبت به مستندسازی و واگذاری مجوز‌های بهره‌برداری از معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام کند. در این مصوبه آمده: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است نسبت به واگذاری مجوز‌های معادن تعطیل در اختیار خود از طریق بازار سرمایه و بعد از اهلیت‌سنجی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام یا در قالب شرکت‌های سهامی عام طرح (پروژه) از طریق بازار سرمایه واگذار کند.
برای مزایده ۵ هزار و ۳۴۹ فقره محدوده معدنی ۳۱ استان کشور به ۴ بخش تقسیم شده اند که فرایند مزایده از فردا ۲۶ مهر آغاز می شود و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از فرصت سه روزه باقی مانده جهت شرکت در این واگذاری موقت خبر داد.
مزایده هزار و ۶۲ خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.
یزد- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آمار صادرات غیرنفتی در سال جاری گفت: تنها ۳.۵ میلیارد دلار تا بی اثر شدن نفت در تامین ارزی کشور فاصله داریم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از واگذاری خارج از مزایده زمین در شهرک‌های صنعتی استان تهران به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.
معاون اموال منقول سازمان اموال تملیکی از فروش ماشین آلات خطوط تولید و صنعتی در مزایده شماره 259 این سازمان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ